ale widzę prace idą do przodu Powodzenie w remoncie !
Przyspawany do kartera
? . Mialem magneto przyspawane i musialem katowka ciac(poszlo magneto i wal).
No i dostałem się do środka
Przy okazji kupiłem sobie ściągacz do łożysk, dałem 21zł
O dziwo sprężyna była na swoim miejscu. Od razu po rozebraniu okazały się od wymiany : półksiężyc, pierwsze 3 tryby wykruszone, simeringi, sprężynę startera, łożyska są w dobrym stanie wiec chyba na razie nie będę wymieniał, wałek startera, i kosz sprzęgłowy chyba też wymienię bo nie jest w najlepszym stanie :/ Noo i chyba tyle, jutro dam więcej dokładniejszych fotek. Po remoncie napisze co wymieniłem i ile wydałem
Dzisiejsze fotki
Uploaded with
ImageShack.us
I pytanie mam jeszcze do znających się. Jak zdjąć łożyska z czopu walu i jak wyjąć wał z kartera by go nie uszkodzić???
ja łożyska to wyjmuję razem z wałem i je ręką potem ściągam ale nawet przydatny sprzęt
Co do pytania to masz taki otwór wyrobiony ( nie wiem jak to nazwać ) pod sprzęgłem masz i w to walisz młotkiem i sam schodzi
Nie potrzebnie zadałem to pytanie
Poradziłem sobie z tym już
A jeszcze mam jedno pytanko, mianowicie jak wyciągnąć simeringi???
Jak już wyciągniesz łożyska to śrubokręt i walisz młotkiem.
A ściągacz gdzie kupiłeś ?
W sklepie u mnie jest taki Hydro- Mal, znajomi sprzedają. Klucze, śruby farby itp i za ściągacz dałem 21,30 dokładnie
Tak że nie całkiem drogo
Dobra, przed chwilą w sklepie z częściami do ciągników i maszyn rolniczych byłem i zamówiłem łożyska Koszt koło 14zł sztuka. Będą FAG-i, i jeszcze pytanko, lepiej brać kryte czy zwykłe???
Wez kryte nie bedzie ci się syf do kulek pakował
Myślę że po tym remoncie Ogarek będzie jeszcze lepiej jeździł. Powodzonka w pracach !
Pewnie w rozpuszczalniku albo w nafcie
Benzynka 95
Tylko u nas jest taka trochę dziadowa i wiecie, nawet nie ma pożądanego zapachu benzyny, nie chciało mi się do Puław jechać
Ale dała rade