Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Ogar 200] Ogar 200 - brak mocy...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siema..
Mam problem z ogarem, dziś założyłem łańcuch do niego i chciałem się nim przejechać... Odpalił normalnie. Wszystko ok, ale jak ruszam to jest taki słaby że szkoda gadać... Na jedynce ledwo co się wlecze, a jak wcisnę dwójkę to już wogóle... A o trójce to moge zapomnieć. Z gaźnikiem kombinowałem we wszystkie strony, z zapłonem też. Iskre ma, a na luzie wkręca się normalnie.. co go jeszcze może boleć? POZDRO
FILTR POWIETRZA jest pod ta oslona na ramie wymien na nowy nie patrz czy jest czysty tylko go wymien w bdg kosztuje 8.5 i wg. mnie powinno pomoc a jesli nie pomoze to sprawdz dysze ale raczej to bedzie ten filtr
Hmm, no przejade się jeszcze bez filtra, zobacze jak chodzi. Dysze są czyste.
może to głupie ale przeczyść świece i zobacz jaka przerwa na świecy i przerywaczu.
Jak pisałem z zapłonem i gaźnikiem bawiłem się cały dzień. to NIE MOŻE BYĆ TO ;(
usuń nagar z tłoku.
Jutro zobacze... Zobacze też w jakim stanie jest cylinder...
tylko nie wiem czy jak go wyjmiesz to bedzie chodzil bo np. moj nie chodzi bez filtru a tomka tak z kolei mkmika moze odlaczyc rure od powietrza i tez mu chodzi bo co ogra to innaczej ale powod jest jeden i ten sam czyli filtr powietrza
a mozecie mi powiedziec w czym rzeszkada nagar na tloku bo nie bardzo rozumiem? ale to tak z ciekawosci i prosil bym zeby ktos napisal mi to na pw bo nie chce robic kolejnej dyskusji na 10 stron
co do ogarka jeżeli chodzi o sprawy regulacyjne silnika najlepiej jest sprawdzić świecę..... jeżeli jest wypalona dobrze czyli ma kakaowy kolor a silnik nie sprawia zarzutów trzyma niskie obroty nie krztusi się to znaczy że silnik jest prawidłowo wyregulowany Wink lecz gdy świeca jest osmolona czarna i mokra z tłumika kapie nieprzepalone paliwo to wtedy jest źle wyregulowany..... aby wykluczyć dawkę paliwa poradził bym ci go przelać odpalić zakręcić paliwo i jeździć jeżeli w pewnym momencie będzie dobrze to znaczy ze coś jest z dawką paliwa silnik dostaje jej za mało lub za dużo...
jeżeli mówisz że silnik pracuje prawidłowo dobrze wkręca się na obroty to tylko na regulacje bym postawił.. Big Grin możesz dokonać oględzin całego silnika czy nie ma przedmuchów pod cylindrem głowicą na gaźniku bo to może też być powodem tak jak wspomniałeś dokonaj także obdukcji stanu pierścieni tłoka oraz gładzi cylindra Wink a jeżeli jest zimny silnik pracuje prawidłowo??
Silnik mi pali prawidłowo. Na zimnym też. Dziś sprawdziłem stan gładzi cylindra. Posiada dwie rysy, dosyć głębokie, bo można je wyczuć palcem i próg dosyć widoczny. Teraz na 100% obstawiam, że cylinder jest do wymiany. Tłok z pierścieniami mam nowe..
a jak by nie pomoglo to zdejmij tlumik i zobacz czy nie pomoze
Już przecież wiem co mu dolega.. Cylinder jest kompletnie do niczego. Ma dwie rysy, które bez problemu wyczuwam palcem i próg. Ale thx za pomoc ;]
No więc.. okazało się że cylinder robił wiele burdelu i dlatego cierpiał na brak mocy. Założyłem cyl po drugim szlifie (tłoczek nowy R2 również Big Grin) i odrazu inaczej pracuje, jak i jeździ Big Grin. Temat można zamknąć ;]
Przekierowanie