Co wymienić,zrobić itd itp w jawce na nowy sezon ? Tzn olej w silniku,powietrze w kołach itd ?? I co wpływa jeszcze na v-max motorka,oprócz stanu mechanicznego silnika. ?
Miałeś w poprzednim sezonie jakieś problemy ? Najlepiej wyczyść sb gaźnik,wymień olej i wszystko dobrze sprawdź
Ja tam zawsze byłem za tym że silnik 223 powinien mieć zapłon CDI gdyż poprawia to prace silnika zmniejsza spalanie i jest praktycznie bezawaryjny a nie jak platynki
Kolejny kto jawki pewnie nie miał a gada
Zapłon jest dobry nie jest awaryjny najlepiej świece kup do schowka
na osiągi wpływa nawet ciśnienie w oponach
(07-04-2013 18:51:19)fosa napisał(a): [ -> ]Kolejny kto jawki pewnie nie miał a gada Zapłon jest dobry nie jest awaryjny najlepiej świece kup do schowka
A czemu mówisz że Jawki nie miałem i gadam ? Fakt faktem Jawki nie miałem ale miałem przez 1 miesiąc ogara
A i ty oto sprzęcie był przezemnie założony AC-CDI i nigdy nie było czegoś takiego że trzeba zapłon ustawić i nie było problemów z wchodzeniem na obroty
Ogółem zrobił ten zapłon około 400 km i ani razu do niego nie zajrzałem
Czy Champion L82YC lub Iskra F80 będzie dobrą świecą na lato ?
Iskra F80 będzie dobra na lato
(07-04-2013 19:29:30)stqc napisał(a): [ -> ]Rozwinę twoje wątpliwości przerabiasz cały zapłon na CDI. I co najważniejsze nie ma tam przerywacza tylko jest impulsator No i całym zapłonem steruje moduł
Jak to działa to wiem -.-
Ale do jawy?
(07-04-2013 19:33:22)Taśma napisał(a): [ -> ] (07-04-2013 19:29:30)stqc napisał(a): [ -> ]Rozwinę twoje wątpliwości przerabiasz cały zapłon na CDI. I co najważniejsze nie ma tam przerywacza tylko jest impulsator No i całym zapłonem steruje moduł
Jak to działa to wiem -.-
Ale do jawy?
Tak dokładnie do silnika 223
NIe problem zrobić CDI do 223, myślałem o tym ale platynki mnie nie zawodzą raz ustawie dobrze, to później wieczność jeżdżę. Od ustawienia zapłonu nie tykałem go do remontu, po remoncie ustawiłem na nowo i również działa bez zarzutu lecz narazie tylko 50 km przejechał
A co do osiągów to ma wpływ ilość zębów na zębatkach, wiadomo ciśnienie w oponach i łożyska w kołach kiedyś mi sie na tyle rozsypało to było czuć że coś go trzymie.
Ja ci powiem tyle, jak z silnikiem nie masz problemów to weź go zostaw jedynie olej wymień i wszystko.
Zobaczysz jak platynki zaczną cię zawodzić to co się dopiero stanie
Co się stanie ?, naprawie i pojadę dalej
, Przerobił bym na CDI, wiadomo było by coś lepiej, ale po co jak mi wszystko elegancko działa, po za tym nie mam czasu na pierdoły
i brak kasy na takie gadżety.
A co do przygotowania do sezonu, sprawdź naciągniecie łańcucha, możesz sprawdzić jaki stan mają zębatki szczególnie zdawcza. i przedewszystkim Paliwo !! trzeba sie zaopatrzyć