Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Wyskakujące biegi i nie działający licznik chart
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siemka. Dziś z racji tego że jest ładna pogoda i śnieg z dróg się rozpuścił, pierwszy raz wybrałem się na przejażdżkę Chartem. Miałem paliwa na dnie i na półtorej godziny jazdy bez przerwy mi starczyło. Dziś pierwszy raz go testowałem i tak:
Wyskakuje mi dwójka ale to rzadko i jedynka często.
Licznik ani nie pokazuje km/h ani km przejechanych ani nie ma podświetlenia.
CO TO MOŻE BYĆ?
Masz linkę od licznika ukręconą lub ślimak wytarty, ewentualnie wałek. ( żeby sprawdzić musisz zdjąć pokrywę koła magnetycznego. Podświetlenie nie działa bo się pewnie zjarała żarówka.
co do biegów, przykręć mocniej tą śrubkę na górze silnika jest tam kulka która wywiera pewien opór, bo jak rozumiem biegi masz wyregulowane? Co do licznika, wałek masz sprawny? jak tak to sprawdź linkę może nie do końca włożyłeś, albo przynajmniej ręcznie spróbuj pokręcić. A podświetlenie licznika może być wina przerywacza, bo wg. schematu podświetlenie idzie po części z niego więc sprawdź to.
Wiem że te pytanie dla wielu może się wydać śmieszne ale ja tego nie wiem.
Gdzie znajduje się ten wałek licznika?
W pokrywie ( koła magnetycznego). Z zewnątrz to wygląda tak. W pokrywę jest wkręcone takie coś ( to wkręcone od góry pokrywę) w to się wkręca linkę. Gdy to odkręcisz w środku będzie ten wałek a ślimak jest zakładany na zębatkę zdawczą.
Na zębatce zdawczej a licznik najlepiej sprawdzić w następujący sposób
Czyli tak odkręcasz linkę od "powiedzmy ślimaka" i wkładasz ją w wiertarkę po czym włączasz wiertarkę i zobacz jak licznik działa to dobrze ja nie to sprawdz czy linka się nie ukręciła. Obroty wiertarki na wykręcanie a nie wkręcanie Big Grin A w sprawie biegów to stawiam na wyrobioną kosę i wodzik Tongue Czyli szykuję się rozpołowanie silnika :F
Aha bo miałem jeszcze spytać bo gdy dzisiaj szybko wjechałem w kałużę to przestało mi działać światło krótkie przednie (długie działają) i tylne wcale nie działa. Czy to może mieć jakiś związek z tą kałużą?
mógł sie kabel wypiac z kostki, mogło zalać kostke, lub spaliło żarówke
A jak tam się dostać do tej kostki?
Jak odkręcić bak bo śruby są jakoś pochowane bo nie znalazłem Smile
Musisz odkręcić śruby trzymające fotel. Wysuwasz fotel. I bak się też wysuwa nie jest przykręcony. ( trzeba bak podnieść do góry i wysunąć. )
A jak się dostać do tej kostki od świateł? Bo już wiem że żarówki są całe to pewnie albo kabel się wypiął albo coś z kostką
(09-04-2013 17:28:55)damix98 napisał(a): [ -> ]A jak się dostać do tej kostki od świateł? Bo już wiem że żarówki są całe to pewnie albo kabel się wypiął albo coś z kostką

kostek w charcie jest kilka tak ze polecam zobaczyć na schemat która to lub śledzić kabel wychodzący z podświetlenia do której kostki idzie i zobaczyć czy wpięty czy nie Tongue
Dzisiaj odkręciłem siedzenie i kostka nie była wypięta ani nie była mokra. To jaki jeszcze może być powód nie działających świateł. Przypomnę że wszystko działa oprócz krótkich świateł (długie światło działa, światło stopu też działa)
A to co my wróżki ?
Miernik w łape i lecisz po kolei ze schematem po kostkach zwracając uwagę gdzie prąd nie "dochodzi". Sprawdź jeszcze przełącznik na kierownicy
Wymień żarówkę Tongue Bo może jedno włókno się spaliło Tongue
Stron: 1 2
Przekierowanie