07-04-2013, 13:06:04
Siema
W 2010 kupiłem sobie rometa 707 2t. Miałem z nim bardzo dużo problemów bo co chwilę się psuł. W poprzednim sezonie zmieniłem jedynie moduł. Przez zimę zacząłem go tuningować, pomalowałem klamki, uchwyt rejestracji i chlapacza na biało, przód częściowo wyłożyłem folią carbonową oraz plastik z tyłu, zmieniłem również migacze oraz lampę tył. Niedawno pomalowałem wiatrak, rozrusznik i kruciec ssący na czerwono, włożyłem czerwony filtr paliwa i czerwone wężyki paliwa, zamontowałem także nowe lusterko. Z optyki chyba tyle. Teraz mechanika: twarde sprężynki sprzęgła, sportowy moduł, nowy zawór membranowy, teraz będę próbował z gaźnikiem dellorto z gilery. Macie parę fotek Jest wystawiony również na Tablicy.pl
http://tablica.pl/oferta/zamienie-skuter...2xw6b.html
W 2010 kupiłem sobie rometa 707 2t. Miałem z nim bardzo dużo problemów bo co chwilę się psuł. W poprzednim sezonie zmieniłem jedynie moduł. Przez zimę zacząłem go tuningować, pomalowałem klamki, uchwyt rejestracji i chlapacza na biało, przód częściowo wyłożyłem folią carbonową oraz plastik z tyłu, zmieniłem również migacze oraz lampę tył. Niedawno pomalowałem wiatrak, rozrusznik i kruciec ssący na czerwono, włożyłem czerwony filtr paliwa i czerwone wężyki paliwa, zamontowałem także nowe lusterko. Z optyki chyba tyle. Teraz mechanika: twarde sprężynki sprzęgła, sportowy moduł, nowy zawór membranowy, teraz będę próbował z gaźnikiem dellorto z gilery. Macie parę fotek Jest wystawiony również na Tablicy.pl
http://tablica.pl/oferta/zamienie-skuter...2xw6b.html