26-03-2013, 12:36:55
witam,chciałbym zaprezentować wam swoją motorynkę.
To więc przedstawię wam jej historię
A więc została wyprodukowana w 1989r. Jestem jej 3 właścicielem(a tak właściwie mój tato bo na niego jest zarejstrowana )
W moje ręce trafiła ona w sierpniu 2009 roku , została zakupiona za 170zł jako prezent urodzinowy dla mnie. Przy zakupie była w dość dobrym stanie, ale miała parę usterek takich jak: zużyte tulejki wahacza , brak lampy z tyłu i obłamany błotnik. W pierwszy dzień zacząłem na niej jeżdzić. Ale radość z jazdy nie trwała długo ponieważ sprzęgło cały czas ślizgało , a do tego po 3 dniach użytkowania wykrzywiło wał bo ktoś pospawał nieumiejętnie magneto. Szkoda mi było rozbierać silnika , bo miał jeszcze plombę , ale trzeba było przywrócić silnik do życia. Więc zakupiłem nowe części i wymieniłem je było to :wał oraz wszystkie łożyska i uszczelniacze, tłok z całym osprzętem oraz tarcze sprzęgła. Po ukończeniu silnika zakupiłem
oś z tulejami , tłumik z osłoną ,kranik, oś koła z łożyskami ,tylni błotnik,osłonę łańcucha oraz szczeki hamulcowe. Po montażu motorynką dało się już jeżdzić tak wyglądała po tych zabiegach[attachment=2528]
Ale do zrobienia przeglądu to nie wystarczyło,więc wymieniłem popękane sprężynki tylnego hamulca, polakierowany został wahacz oraz błotnik , zamontowałem lampę z tyłu i lusterko. Później została przerejstrowana i mogłem nią jeździć po drogach, Aktualnie wygląda tak:[attachment=2524]
[attachment=2525]
[attachment=2527]
[attachment=2526]
To więc przedstawię wam jej historię
A więc została wyprodukowana w 1989r. Jestem jej 3 właścicielem(a tak właściwie mój tato bo na niego jest zarejstrowana )
W moje ręce trafiła ona w sierpniu 2009 roku , została zakupiona za 170zł jako prezent urodzinowy dla mnie. Przy zakupie była w dość dobrym stanie, ale miała parę usterek takich jak: zużyte tulejki wahacza , brak lampy z tyłu i obłamany błotnik. W pierwszy dzień zacząłem na niej jeżdzić. Ale radość z jazdy nie trwała długo ponieważ sprzęgło cały czas ślizgało , a do tego po 3 dniach użytkowania wykrzywiło wał bo ktoś pospawał nieumiejętnie magneto. Szkoda mi było rozbierać silnika , bo miał jeszcze plombę , ale trzeba było przywrócić silnik do życia. Więc zakupiłem nowe części i wymieniłem je było to :wał oraz wszystkie łożyska i uszczelniacze, tłok z całym osprzętem oraz tarcze sprzęgła. Po ukończeniu silnika zakupiłem
oś z tulejami , tłumik z osłoną ,kranik, oś koła z łożyskami ,tylni błotnik,osłonę łańcucha oraz szczeki hamulcowe. Po montażu motorynką dało się już jeżdzić tak wyglądała po tych zabiegach[attachment=2528]
Ale do zrobienia przeglądu to nie wystarczyło,więc wymieniłem popękane sprężynki tylnego hamulca, polakierowany został wahacz oraz błotnik , zamontowałem lampę z tyłu i lusterko. Później została przerejstrowana i mogłem nią jeździć po drogach, Aktualnie wygląda tak:[attachment=2524]
[attachment=2525]
[attachment=2527]
[attachment=2526]