Kiedyś rozmawialiśmy z kolesiem z orlenu na temat właśnie olejów do mieszanek,to mówił, że mixol to taka "zupa" wszystko w niej jest
Ja sam leje 2t semisyntetic, słyszałem, że dobry jest też ten olej w 100ml-trowch buteleczkach z huskvarny bodajże.
moim skromnym zdaniem to mixol bardziej zapobiega zacieraniu jak porządnie smaruje
sam lałem 2t semisyntetic z orlenu, teraz jeżdżę na półsyntetyku 'techno' z holandii. oczywiście najlepszy były full syntetyk, ale to już nie do naszych spokojnych pierdzibąków
Ja od zawsze używam oleju Mixol S z orlenu i ma dwie zalety
1. Nie zaciera się silnik
2. Jest tani
A reszta to nie za bardzo, nagaru pełno, kopci jak cholera
Ja kupuje w hurtowni po 10zł za litr i kupiłem w swoim życiu 3 razy
Ja w charcie stosuję taką dziwną metodę
Co dwa trzy tankowania leje olej syntetyczny a normalnie zwykły mixol. Robię to tak żeby było tanio i dobrze czyli przez czas kiedy jeździłem na mixolu nagar który się odłoży jest usuwany poprzez syntetyka a jest go za mało żeby zrobić szkody silnikowi i dzięki temu jest dużo mniej nagaru niż jakbyś na samym mixolu jeździł
kupie chyba Mixol, i syntetyka bo wszycy mi go polecają, a moj strasznie kopci (7 dni temu go kupiłem) wię pewnie właściciel poprzedni lał mixol a oleju nie powinny się zmieniac
wię zaczne go przyzwyczjać do Syntetyka
Kto napisał że oleju nie można zmieniać?
(26-03-2013 18:50:48)Rudy102 napisał(a): [ -> ]Kto napisał że oleju nie można zmieniać?
Nie że nie można
chodzi o to że nie zaleca się jeśli przez pare lat jeździł na mineralnym a tera od razu na syntetyk
To się dotyczy silników 4t a nie Rometa.
aha spox, thx ale i tak bed jechał na zmiane ze zwględu na oszczędonść i jednocześnie jakość
polecam olej husqvarny idzie jak rakieta mój brat wlał go do shl
osobiście stosuje półsyntetyczny
Luxa według mię to lepiej do silnika a mixol do paliwa nadaje się idealnie tani a dobry.
Dzisiaj Kupiłem MIxol i chodzi Bosko i kopa ma WIELKIE THX