Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Odpala ale nie jeździ
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Głowica raczej nie będzie krzywa Big Grin
Nie masz przypadkiem krzywych trybów ? Może poprostu silnik nie ma siły aby je rozbujać bo są krzywe :F
Pierwsze co to wez oproznij bak , wlej coca-coli ,albo przegotowanej wody z soda lub octem pomajtaj i wylej .Rdza powinna zniknac ,z ta kola to zostaw na jakies 20 minut:)nastepnie przeczysc pompka kranik przedmuchaj czy cos,zobacz rowniez tam przy komorze plywakowej czy czysty otwor w ktory wkladasz wezyk biegnacy od baku w gazniku ten co paliwo tam zlatuje Big Grin. Poluznij moze sprzegla,lub naciagnij przy lince bo albo ci moze chamowac ,albo za slabo naciagniete i nie ruszysz z miejsca bo jak popuscisz klamke to tak jak bys wrzucil bieg bez sprzegla nie wiem jak tam u cibie jest.sprawdz pierscienie moze pekniety ktorys i zobacz czy nie ma rys w cylindrze nawet drobna ryska moze sprawic ze nie bedzie mial sily jechac,To sa moje przypuszczenia:)PozdroSmile


Każdy następny post bez polskich znaków i z błędami ortograficznymi będzie po prostu kasowany. Vladimir.
(12-04-2013 11:15:05)aion18 napisał(a): [ -> ]Pierwsze co to wez oproznij bak , wlej coca-coli ,albo przegotowanej wody z soda lub octem pomajtaj i wylej .Rdza powinna zniknac ,z ta kola to zostaw na jakies 20 minut:)nastepnie przeczysc pompka kranik przedmuchaj czy cos,zobacz rowniez tam przy komorze plywakowej czy czysty otwor w ktory wkladasz wezyk biegnacy od baku w gazniku ten co paliwo tam zlatuje Big Grin. Poluznij moze sprzegla,lub naciagnij przy lince bo albo ci moze chamowac ,albo za slabo naciagniete i nie ruszysz z miejsca bo jak popuscisz klamke to tak jak bys wrzucil bieg bez sprzegla nie wiem jak tam u cibie jest.sprawdz pierscienie moze pekniety ktorys i zobacz czy nie ma rys w cylindrze nawet drobna ryska moze sprawic ze nie bedzie mial sily jechac,To sa moje przypuszczenia:)PozdroSmile

Polecam Słownik ,A Co do tego to Ja Kiedyś jak w charcie i WSK Miałem dużo rdzy ,Poszedłem na drogę Nazbierałem małych kamieni wsypałem do baku ,Nalałem 0,3 litra ropy zatkałem korkiem , Miejsce na karnik patykiem Energicznie potrząsałem Z około 20 minut wysypałem Wszystko I Wypłukałem jeszcze raz , Było git .Ale i tak jeszcze polecam Założyć filtr Paliwa (Zawsze trochę rdzy zostanie ) ... Co do tego że nie rusza przy odpaleniu to może Tarcze do wymiany ? , Albo zły olej ? ( Może się od oleju złego ślizgać) .
(12-04-2013 13:34:58)Stasiek napisał(a): [ -> ]
(12-04-2013 11:15:05)aion18 napisał(a): [ -> ]Pierwsze co to wez oproznij bak , wlej coca-coli ,albo przegotowanej wody z soda lub octem pomajtaj i wylej .Rdza powinna zniknac ,z ta kola to zostaw na jakies 20 minut:)nastepnie przeczysc pompka kranik przedmuchaj czy cos,zobacz rowniez tam przy komorze plywakowej czy czysty otwor w ktory wkladasz wezyk biegnacy od baku w gazniku ten co paliwo tam zlatuje Big Grin. Poluznij moze sprzegla,lub naciagnij przy lince bo albo ci moze chamowac ,albo za slabo naciagniete i nie ruszysz z miejsca bo jak popuscisz klamke to tak jak bys wrzucil bieg bez sprzegla nie wiem jak tam u cibie jest.sprawdz pierscienie moze pekniety ktorys i zobacz czy nie ma rys w cylindrze nawet drobna ryska moze sprawic ze nie bedzie mial sily jechac,To sa moje przypuszczenia:)PozdroSmile

Polecam Słownik ,A Co do tego to Ja Kiedyś jak w charcie i WSK Miałem dużo rdzy ,Poszedłem na drogę Nazbierałem małych kamieni wsypałem do baku ,Nalałem 0,3 litra ropy zatkałem korkiem , Miejsce na karnik patykiem Energicznie potrząsałem Z około 20 minut wysypałem Wszystko I Wypłukałem jeszcze raz , Było git .Ale i tak jeszcze polecam Założyć filtr Paliwa (Zawsze trochę rdzy zostanie ) ... Co do tego że nie rusza przy odpaleniu to może Tarcze do wymiany ? , Albo zły olej ? ( Może się od oleju złego ślizgać) .

Tobie też radziłbym słownik. Co drugie słowo piszesz z dużej litery a zwracasz uwagę innym... Próbowałeś na innym gaźniku?
-Nie sprawdzałem na innym gaźniku, bo u mnie nikt nie ma takich sprzętów, ale po podlaniu pod świece odpala z 1 kopa, a tak w ogóle to będę planował głowicę bo jest zaje***cie krzywa Tzn:nierówno leży, buja się na płaskiej powierzchniSadu mnie na szkle).
-Jak za mocno splanuje to dam 2 uszczelki, żeby tłok nie uderzał o głowicę-A planować to jeszcze nie wiem jakim papierem(o jakiej gradacjiHuh). Niech się lepiej wypowie ten, co to robił lub wie, jak się to robi!!!
-Ewentualnie planuje jeszcze trochę rzeczy wymienić w komarze co jest zużyte(Ale rozpoławiać nie zamierzam), ale na razie tarcz wymieniać nie będę, bo mają gruby korek(Dziwi mnie, że w komarku z 1976 r są tarcze korkowe i sprzęgło na 3 bolce).
-Komarek dużo przestał w ciepłej szopie, jest bez dokumentów ale z pewnego źródła, dlatego nie będę aż tyle kasy w niego ładował, planuje kupno Simsona po sprzedaży Komara-Opłacało się go kupić bo nie dość że kupiłem go niedaleko mnie, to jeszcze za 120zł.Komar jest w oryginale(WSZYSTKO-Oprócz przodu od 2330 i tylnych amorków-CAŁOŚĆ 2351!!!)
OTO ZDJĘCIA:
http://www.chlopcyrometowcy.pl/attachment.php?aid=2373
http://www.chlopcyrometowcy.pl/attachment.php?aid=2374
http://www.chlopcyrometowcy.pl/attachment.php?aid=2375

PROSZĘ O DUŻO, DUŻO KOMENTARZY
Papierem to zrób najpierw 400 a później wygładź 800 i na deser 1200 możesz
stqc ma racje, papierem ściernym powoli potrzyj i sprawdzaj równość najlepiej na szybie i z jednej strony świeć latarką ,jak będziesz widział światło to dalej pomału trzyj aż będzie ciemność.Smile


Ps.Stasiek ty śię nie mądrz bo od tego jest moderator,lub admin jak coś nie przypasi to oni są od tego a nie ty!!PozdroSmile
Stron: 1 2
Przekierowanie