50M3 chociaż na rachunki napisane, że to 50M2. A może to jest 50M2 ???? ..
Rocznik 1988, Silnik 023.
Ciekawe jest to, że nie mam jej zdjęć po kupnie.. Tylko Już po pierwszym złożeniu. Jeszcze bez silnika.
A później...
Dostała dzwonek:
I NOWE, epokowe, rzemieślnicze lusterko (na zdjęciach akurat na mojej 301, bo udało się kupić dwa nowe, epokowe, rzemieślnicze lusterka
):
Jeszcze później...
Najgorszy był widelec.. heh.
Kawałek, po kawałku nabiera kształtów...
Ooo... Obydwie
Niebieska praktycznie złożona...
... i działająca. Kumpel zmontował całkiem przyjemną fotkę:
Pewnie byłaby ładniejsza, gdyby lusterko było zamontowane jak potrzeba..
Widze pro remont.Bardzo ładnie się prezentuje.
Zajefajne aż się łezka w oku kręci
W czerwonej ta tablica pogięta dziwnie wygląda ;/ a tak to cud, miód
simon1998 ta 'czerwona' w tym temacie to ta sama, tylko przemalowana na niebiesko. I w sumie to bardziej w brąz wpadało a nie w czerwień. Czerwoną mam 301 (w innym temacie). Ale tablice faktycznie miała pogiętą, teraz czeka na montaż nowa.
To jest 50-M-2 bo ma silnik 023 czyli 2 biegi w nodze i kwadratowy. Chyba ,ze zmieniłes ten silnik. w oryginalnej M-3 był 025 czyli 2 biegi w nodze i okrągły.
Swoją drogą popełniłeś błąd malujac ją. Chyba ,ze na zdjeciach nie widać ,ze lakier brzydki.
Czym ją malowałeś, bo ślicznie wyszła ? Domyślam się że pistoletem
Malowana proszkowo po piaskowaniu. Trochę schrzanili robotę, bo powinna być trochę jaśniejsza i trochę syfu na niej zostało. Ale bez tragedii. Jeśli chodzi o poprzedni lakier, to był dość mocno zmęczony, w wielu miejscach była poobijana i tak dalej, dlatego została podjęta decyzja o pomalowaniu. Silnik jest oryginalny, jego numery zgadzają się z tymi, na rachunku. Numery ramy zresztą też. Czyli jednak 50M2. I one różniły się tylko silnikiem? Bo wydawało mi się, że M2 miała kierownicę jak w M1, a fotelik taki jak ma ta, tylko niższy, inne amorki i podwieszany silnik (mniej więcej tak wygląda ta z instrukcji
http://www.polskamotorynka.republika.pl/...-001.jpg). W sumie to nie wiem, czym one się różniły.
M2 1 serii miała mocowanie kierownicy i przedniego błotnika takie jak w M1 oraz amortyzatory były te starsze (kryte). M2 i M3 różniły się wyłącznie silnikiem. Nie jestem tylko pewien czy mocowania silnika do ramy były identyczne.
Ale masz okazje,kolejna z papierem(dobrze widzę?)
Piękne motorynki !
Gratuluje że do takiego stanu je doprowadziłeś !
Piękne kucyki gratulacje profesjonalnego remontu. Może kiedyś odjadę moją motorynkę z dzieciństwa to będzie cud ale cuda się zdążają.
(21-03-2013 19:20:35)Przemek napisał(a): [ -> ]M2 1 serii
Właśnie tego mi brakowało. Teraz już wszystko rozumiem. Tylko w jakich latach były te pierwsze serie? Do 84? Bo wtedy chyba weszła M3
tramwajarz, dobrze widzisz. Obydwie moje motorynki są zarejestrowane i opłacone
Dzięki wszystkim za miłe słowa
Fajnie to czytać
Na dniach postaram się zrobić jakieś ładne zdjęcia niebieskiej, bo ona w sumie jest już skończona. Brakuje mi jednego, małego gadżetu do finiszu (pokrowca na narzędzia, ale sam sobie uszyję - chyba, że ktoś chciałby się pozbyć, to chętnie się zaopiekuję
)