03-08-2013, 23:41:12
No fakt, trochę powinienem zaktualizować temat
Na chwilę obecną silnik 025 wyleciał i wylądował na swoim miejscu (50-M-3 http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=17027)
Wleciał za to 023, czyli ten, co być powinien. Lampka też jest taka, jak być powinna. Ale brakuje mi oryginalnej podstawki pod nią (KUPIĘ).
Najaktualniejsze fotki:
Silnik po remoncie, niemal nówka sztuka. Silnik pali od dotknięcia, biegi chodzą jest tylko problem ze sprzęgłem. Nie działa. W każdej opcji sprzęgło chodzi ale nie wysprzęgla. Było montowane na pierdylion różnych sposobów, łącznie z całym nowym, książkowo i nie i tak nie działa. Oleje też były różno i nic. Nawet nowe sprzęgło nie chce działać, i też składane na różne sposoby. Wszystko było mierzone, wszystko jest w normie. I dupa. Może ma ktoś jakieś pomysły ?
Na chwilę obecną silnik 025 wyleciał i wylądował na swoim miejscu (50-M-3 http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=17027)
Wleciał za to 023, czyli ten, co być powinien. Lampka też jest taka, jak być powinna. Ale brakuje mi oryginalnej podstawki pod nią (KUPIĘ).
Najaktualniejsze fotki:
Silnik po remoncie, niemal nówka sztuka. Silnik pali od dotknięcia, biegi chodzą jest tylko problem ze sprzęgłem. Nie działa. W każdej opcji sprzęgło chodzi ale nie wysprzęgla. Było montowane na pierdylion różnych sposobów, łącznie z całym nowym, książkowo i nie i tak nie działa. Oleje też były różno i nic. Nawet nowe sprzęgło nie chce działać, i też składane na różne sposoby. Wszystko było mierzone, wszystko jest w normie. I dupa. Może ma ktoś jakieś pomysły ?