Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Różowe 50-T-1 by Tasiemiec
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Jestem przeciwny hejtownia różnych nowatorskich projektów tak jak to można było zobaczyć w temacie o komarze choperze, bo sam aktualnie w charcie robię taki set jakiego jeszcze nikt nie robił.
To jak działa dozownik w sraczach to mi tłumaczyć nie musisz bo tyle tego szmelcu już przez mój garaż przeszło że brakło by ci kończyn żeby to policzyć :F Dozownik planujesz założyć na wał czy jakiś silnik elektryczny?
A może odrazu włozysz węża i będziesz regulował kurkiem przy butli ?? Jakby to nawet był silnik z seryjnym dozownikiem oleju to i tak byś nic nie zrobił, gdyż nie polaczylbyś 3 elementow na raz
ja powiem tak : może komentujecie/hejtujcie jak już będzie zrobione i będzie działać i chciałbym przeczytać co będziecie pisać jak będzie działało bez problemu
(26-03-2013 00:59:00)Conqeror napisał(a): [ -> ]Jakby to nawet był silnik z seryjnym dozownikiem oleju to i tak byś nic nie zrobił, gdyż nie polaczylbyś 3 elementow na raz

Rozwiń swą myśl o 3 elementach jak możesz
Tu nie chodzi oto czy to odpali na 5 min, a żeby to jakoś bezpiecznie i sprawnie funkcjonowało. Rozumiem jak masz w motorze chlodzenie ciecza , ale i tak nie ma odpowiednio małych czesci pod taki silniczek. Noi ciekawe jak ktoś ci lpg zatankuje Smile Odrazu stwierdza że samorobka i nie beda chcieli do teog reki dolozyć

Przecież to oczywiste że musisz podawać olej , gaz i otwierać przepustnice . Niestety gazu nie nalejesz do gaźnika i musi byc podawany w sposob 3-ci
Gazu od zapalniczek się nakupi i będzie zatankowane pod korek :F
Z zatankowaniem problemu nie będzie, bo ludzie na stacji nie są od weryfikowania kto co jak zrobił i z czym jeździ. Gaz owszem LPG, ale instalacja będzie działać na zasadzie instalacji LPI, czyli gaz w formie płynnej. Nadal nie wiem o co chodzi Ci z sposobem 3, podawaniem gazu. Zrobienie dyszy którą będzie wtłaczany gaz go gaźnika nie ma najmniejszego problemu. Jest to 2t, więc wystarczy że doprowadzimy gaz do gaźnika, a podciśnienie i prawa fizyki dalej zrobią swoje. Smarowanie również można jakoś rozwiązać, więc technicznie nie ma przeciwwskazań, i teoretycznie wszystko powinno ładnie chodzić. Oczywiście elektrozawór i regulator dawki gazu będzie zamontowany. Butla będzie robiona również na zamówienie, więc to nie będzie kolejny projekt z butlą turystyczną na bagażniku jak tego pełno w necie jest :F
Chłodzenie cieczą a powietrzem? Co za różnica jeśli nie ma parownika? Poza tym jak jakiś części nie ma, to trzeba je wyprodukować. Proste Big Grin
Na początku myślałem że to 2370 z przednimi lagami od motoryny a same widelce od ogara, Ale skoro na tabliczce jest 2330 to powiedz mi czy spawy rury pod zbiornikiem są fabryczne czy ktoś to po prostu zarzygał.

Jak to gaz w formie płynnej?(jak to działa?) To będzie działać wogóle i będzie mało palić?
Zbiornik na zamówienie zrób w kształcie oryginalnego od benzyny :F

wprowadzić gaz normalnie dyszą od paliwa? No czy ja wiem, trza by jakoś odciąć komorę pływaka lub cuś.
(26-03-2013 01:09:25)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ]Gazu od zapalniczek się nakupi i będzie zatankowane pod korek :F

Zamilcz proszę OK?Dwie strony twojego paplanie bez sensu i nikt ciebie nie rozumie.

Niech robi co chce,ważne ze jak wy robicie tjunerskie ofiefki,tysiące naklejek pionier i wydech z rynny to jest dobrze a jak ktoś inny coś już robi po swojemu a nie po waszemu to już złe

Jego cyrk,jego małpy
Sorry ale propan butan wystepuje w stanie gazowym. W pojemniku może widnieje jako płyn ale odkręc zaworek i odrazu sie ulatnia.

Nie da sie go wlac do gaźnika wiec coś innego musi go podawać.

To sie tak mowi że nie beda weryfikować ale zanim ktoś ci zacznie podawać gaz zweryfikuje czy stacja benzynowa nie wyleci w powietrze. Wiec zanim by ci ktoś co kolwiek nalal by mineło z 20 minut na obejrzenie tego wszystkiego
" Zamilcz proszę OK?Dwie strony twojego paplanie bez sensu i nikt ciebie nie rozumie."
Albo jestes zbyt głupi żeby zrozumieć. Podpowiem. Ironia

" Niech robi co chce,ważne ze jak wy robicie tjunerskie ofiefki,tysiące naklejek pionier i wydech z rynny to jest dobrze a jak ktoś inny coś już robi po swojemu a nie po waszemu to już złe"
Że co? Czy to był jakiś pseudo hejt ale Ci nie wyszło?
Cytat:Sorry ale propan butan wystepuje w stanie gazowym. W pojemniku może widnieje jako płyn ale odkręc zaworek i odrazu sie ulatnia.
Ty go widzisz jako gaz bo ma takie właściwości.

https://www.youtube.com/watch?v=IUxSM4bzHks
Przecież wyraznie napisałem że wszczelnym pojemniku wyglada jak plyn a jak poczuje ujście zaczyna parować.

Sproboj gaz nalać do szklanki jak wode czy benzyne do gaźnika. Oczywiście to nie jest wykonalne
Ma rację do zbiornika lpg jest podawane W płynie, ale jest to wszystko szczelne, jak wyleci na powietrze zamienia się w gaz.I wtedy może pierdyknąć cały motorek.Ale żeby coś nie wyleciało w kosmos zakłada się mieszalnik ,który jest szczelnie zamknięty i gaz jest dalej płynem.
A i oczywiście czekam na efekt powodzenia życzęBig Grin.
Tak przy okazji jak już piszę:A dlaczego mam żółtą nazwę.


Prawdopodobnie wysłałes sms'a zeby wspomóc forum Wink
(26-03-2013 18:06:03)Conqeror napisał(a): [ -> ]Przecież wyraznie napisałem że wszczelnym pojemniku wyglada jak plyn a jak poczuje ujście zaczyna parować.

Sproboj gaz nalać do szklanki jak wode czy benzyne do gaźnika. Oczywiście to nie jest wykonalne

Po cholerę się wymądrzasz nie mając pojęcia jak jest to wymyślone?

Co do tankowania to podjąłeś temat zupełnie bez sensu.
Butle wymontowuję z t1 ładuję do bagażnika jakiegoś auta (tylko żeby przewieść na stację) i na stacji mówię żeby mi zatankowali. Żaden problem.

I wytłumacz mi i innym o co Ci chodzi z 3-cim sposobem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Przekierowanie