Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Mało mocy na 2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam mam problem otóż mój Romet na 1 biegu ma moc ale gdy już wbije 2 traci ją jednak po znacznej chwili dostaje kopa.. co może być przyczyną bo pod górkę podjechać się nie da Big Grin
Wał ma luz na boki. Zdejmij kapę od strony zapłonu, odpal silnik i wciśnij sprzęgło jednocześnie patrząc na magneto z góry.

Jeśli magneto przesunie się to znaczy że czeka Cię remoncik silniczka, tj. zdystansowanie łożysk na wale.
Później pójdę sprawdzić.. ale czy to może być jedyna przyczyna?
a wez sproboj mu zrobic poslizg na sprzegle
a jak to nie pomaga to musisz remoncik zrobic jak kolega wyzej pisze
Czy jedyna przyczyna? Najprawdopodobniej ale ręki odciąć sobie nie dam Smile

I jak? Sprawdzałeś kolego ten wał?
Kolego nie pomyliły ci się silniki?
jak mam zdjąć kapę i jednocześnie sprzęgło wcisnąć? a magneto raczej powinno się kręcić i kręci się jak oszalałe przecież coś musi prąd produkować..
Ściągnij kapę zapłonu. Odpal silnik. I dawaj mu gazu. Jak wał będzie się przesuwał to remont.

A bez filtra powietrza jest ok? Sprawdź ściągając tą gumę co zakładasz na gaźnik.
Wał czyli to http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d85...994f.html? mam rozumieć że jak będzie się ruszał w lewo w prawo to czeka mnie remont?

A tak wgl może to być wina simmeringu na wałku zdawczym? bo mi się wydaje że popuścił bo oleju mam pełno na łańcuchu i wgl kapie z łanucha..
Kolego, wybacz mi mój błąd... Cały czas żyłem w przekonaniu iż chodzi o coś Dezametowskiego. Jeszcze raz najmocniej przepraszam.

Wina simmeringu to na pewno nie jest, ale skoro przepuszcza olej to i tak trzeba go wymienić.
Dziś jak wiecie z innego tematu wymieniałem simmera i jak się okazało zębatka ma tylko 11 zębów.. Czy jest to dobra zębatką czy lepiej kupić 12? I spadek mocy na 2 nie jest za to odpowiedzialny?
Przekierowanie