Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: wytarty karter w silniku 023
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
(07-03-2013 22:18:36)Błażej napisał(a): [ -> ]Obawiam się ze skrócenie zawieszenia tylnego to bardzo drastyczne rozwiązanie a zmiana położenia wahacza nie da za wiele

Zgadzam się z Tobą ,ale przez skrócenie sprężyn ( jak pisałem o dwa zwoje ) zyskuję od 2 do 3 cm przez co zmieni się położenie wahacza a wraz z nim koła ,a przede wszystkim tylnej zębatki ..Smile pójdzie ona odległość skróconych sprężyn o te 2 do 3 cm do góry i nie będzie tarł łańcuch o karter Wink Być może jest jeszcze jedna przyczyna ,jutro sprawdzę tulejki mocujące silnik do ramy być może są wytłuczone a poprzedni właściciel je nie wymienił a tylko dokręcił śruby przed sprzedażą i silnik jest krzywo w ramie...wpadłem teraz na to bo paliwo jak ścieka z gażnika wszystko leci na lewą stronę ...proszę odpisz Błażej bo widzę że się znasz..może to być przyczyna Huh
No pewnie, że może silnik być w złym położeniu, Jasne, że sprawdź
(07-03-2013 22:44:01)RUDEK 1998 napisał(a): [ -> ]
(07-03-2013 19:52:23)gabriel0 napisał(a): [ -> ]Macie problemy. Weź mocny klej 2 składnikowy i kawałek łożyska przyklej w wytarte miejsce. Łożysko ci się tak szybko nie przetrze.

Ja mam tak zrobione i jeżdżę 3 lata i jeszcze sie nie wytarło a jeżdże bardzo dużo

A nie dochodziłeś dlaczego tak się dzieje...że łańcuch wyciera karter i wahacz... Ja też chcę jeżdzić i też dużooooo.. jutro coś sprawdzę i Tobie odpiszę ..
(07-03-2013 23:12:59)Błażej napisał(a): [ -> ]No pewnie, że może silnik być w złym położeniu, Jasne, że sprawdź

DZIĘKI....Jutro odpiszę Smile
(07-03-2013 23:33:30)krajan napisał(a): [ -> ]
(07-03-2013 22:44:01)RUDEK 1998 napisał(a): [ -> ]
(07-03-2013 19:52:23)gabriel0 napisał(a): [ -> ]Macie problemy. Weź mocny klej 2 składnikowy i kawałek łożyska przyklej w wytarte miejsce. Łożysko ci się tak szybko nie przetrze.

Ja mam tak zrobione i jeżdżę 3 lata i jeszcze sie nie wytarło a jeżdże bardzo dużo

A nie dochodziłeś dlaczego tak się dzieje...że łańcuch wyciera karter i wahacz... Ja też chcę jeżdzić i też dużooooo.. jutro coś sprawdzę i Tobie odpiszę ..
(07-03-2013 23:12:59)Błażej napisał(a): [ -> ]No pewnie, że może silnik być w złym położeniu, Jasne, że sprawdź

DZIĘKI....Jutro odpiszę Smile

Błażej ...miałeś racjęBig Grin.Zawsze mnie denerwowało jak ktoś pisał wiejski tuning,ponieważ moi Rodzice pochodzą ze wsi,a u dziadka na wsi spędziłem najlepsze lata dzieciństwa i młodzieńcze bo miałem styk z motoryzacją tam się nauczułem jeżdzić na sztywniaku póżniej na traktorze ...ale do rzeczy wyciągłem dziś silnik z zawieszenia ramy...a tam ....Big Grin wąż ogrodowy owinięty wokół śruby i wciśnięty w uchwyty mocowania silnika do zawieszenia ramy żadnych tulejek gumowo metalowych nie bylo.... tak jak pisałeś silnik w złym polożeniu w ramie ... jadę po tulejki
(08-03-2013 12:33:26)krajan napisał(a): [ -> ]
(07-03-2013 23:33:30)krajan napisał(a): [ -> ]
(07-03-2013 22:44:01)RUDEK 1998 napisał(a): [ -> ]
(07-03-2013 19:52:23)gabriel0 napisał(a): [ -> ]Macie problemy. Weź mocny klej 2 składnikowy i kawałek łożyska przyklej w wytarte miejsce. Łożysko ci się tak szybko nie przetrze.

Ja mam tak zrobione i jeżdżę 3 lata i jeszcze sie nie wytarło a jeżdże bardzo dużo

A nie dochodziłeś dlaczego tak się dzieje...że łańcuch wyciera karter i wahacz... Ja też chcę jeżdzić i też dużooooo.. jutro coś sprawdzę i Tobie odpiszę ..
(07-03-2013 23:12:59)Błażej napisał(a): [ -> ]No pewnie, że może silnik być w złym położeniu, Jasne, że sprawdź

DZIĘKI....Jutro odpiszę Smile

Błażej ...miałeś racjęBig Grin.Zawsze mnie denerwowało jak ktoś pisał wiejski tuning,ponieważ moi Rodzice pochodzą ze wsi,a u dziadka na wsi spędziłem najlepsze lata dzieciństwa i młodzieńcze bo miałem styk z motoryzacją tam się nauczułem jeżdzić na sztywniaku póżniej na traktorze ...ale do rzeczy wyciągłem dziś silnik z zawieszenia ramy...a tam ....Big Grin wąż ogrodowy owinięty wokół śruby i wciśnięty w uchwyty mocowania silnika do zawieszenia ramy żadnych tulejek gumowo metalowych nie bylo.... tak jak pisałeś silnik w złym polożeniu w ramie ... jadę po tulejki

Błażej... miałeś racjęBig Grin Ale z tych nerwów zapomniałem napisac ,że motorynkę kupiłem od rolnika ze wsi i to w moim wieku około 45 do 50 lat :-/przypuszczam ,że wiedział o przyczynie wycierania kartera...a ja przy zakupie powinienem zobaczyć pod osłonę łańcucha Big Grin(mam nadzieję ,że czytają to inni przydatna rada przy zakupie) ale,,,zapłaciłem... umowę spisała jego żona ..kurde bez numerów ramy (silnika nie trzeba ) szczęśliwy pojechałem ,że za 350 zł kupiłem pony m3 z silnikiem 023 Wink ....ale wracam do sedna sprawy wsadziłem nowe tulejki zamontowałem silnik do ramy.....Big Grin ....ha ha Malina Big Grin dzięki Twoim radom nie zeszpeciłem swojej dryndy ...Silnik powrócił w swoje fabryczne położenie i nie trze o karter ..Błazej masz u mnie ogromnego browara ..dziękiSmile
Spoko, cieszę się, że jesteś zadowolony ze swojego motorka
Stron: 1 2
Przekierowanie