Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart strasznie słaby:(:(:(:(:(
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
a jak tam na łączeniu kruciec gaźnik , kruciec cylinder moze coś jest poluzowane lub uszczelki do wymiany lewe powietrze łapie czy coś, możliwe też ze to wina simeringa z którejś strony mógł wypaść lub sie uszkodził , kopci ci mocno ??
(06-03-2013 21:55:38)MrF4k napisał(a): [ -> ]a jak tam na łączeniu kruciec gaźnik , kruciec cylinder moze coś jest poluzowane lub uszczelki do wymiany lewe powietrze łapie czy coś, możliwe też ze to wina simeringa z którejś strony mógł wypaść lub sie uszkodził , kopci ci mocno ??

To jest wszystko nowe, nie kopci prawie wcale mimo że mam mieszankę 1:30. Lewe powietrze? Raczej nie ale zobaczę. W piątek po szkole rozbiorę gaźnik, zapłon i wszystko co podejRZane. Jak rozłożę i nic nie zobaczę dziwnego to już nie wiem.
Wyreguluje wszystko powoli.
A do czego jest ta sprężyna w komorze pływakowej? W tym coś się reguluje?
a może podczas składania coś źle złożyłeś i tryby się ciężko kręcą, wbij bieg jakiś bez zapalania i popchaj go, zobacz czy pcha się tak jak powinno czy ciężej
(07-03-2013 01:18:17)motoryniarz123 napisał(a): [ -> ]a może podczas składania coś źle złożyłeś i tryby się ciężko kręcą, wbij bieg jakiś bez zapalania i popchaj go, zobacz czy pcha się tak jak powinno czy ciężej

Nie wiem bo po złożeniu i wyregulowaniu był mocny. Ale sprawdzeSmile
To na 100% będzie gaźnik ponieważ pożyczyłem kiedyś gwźnik14mc Przemkowi 125 z forum i miał to samo po wkrencemiuniu tego gaźnika do mojego charta było to samo sprubój na innym gaxlžniku
Gaźnik podmieniłem na binga z charta ojca i nie ma różnicy. Ale zauważyłem że chart ma dużo większą kompresje. Jak jechałem spowrotem znowu było więcej mocy ale w domu już był zamulony.
A próbowałeś zrobić tak jak ci pisałem wyżej ?
ogólnie nie wiem jak się powinno, ale jak wrzuciłem bieg i kopałem kopniakiem to nie było różnicy z luzem
Sprawdź ustawienie zapłonu, jak wszyscy wiedzą Charty odpalą na każdym ustawieniu, ale moc mają tylko jedną na 2,5mm przed GPZ
Właśnie, mojego zapłonu nie idzie ustawić szybciej niż 1,5mm przed gmp bo nie da sie go już przesunąć bo dziury... czemu tak jest, mam go przesunięte max w prawo.
coś musisz mieć zwalone, spróbuj lekko rozwierci te otwory w obudowie Big Grin
tyle wiem, ale czemu tak jest że to dobre ustawienie jest poza skalą ustawiania, klin ok, wał też to co nie tak?
Też tak miałem rozszlifowałem otwory, najszybciej idzie pilnikiem do ostrzenia łańcucha w pile spalinowej. U mnie powodem takiej sytuacji było magneto miało przesunięte miejsce na klin kupiłem nowe magneto i na starym statorze udało się ustawić bez problemu na orginalnych otworach.
Stron: 1 2
Przekierowanie