28-02-2013, 20:52:26
28-02-2013, 20:54:45
Orginalnie była tuleja ale ja polecam łożysko
28-02-2013, 20:56:02
Jeśli chodzi Ci o tą tulejke co sie zaklada swożen na tłoka to oryginalnie była tulejka miedziana,a na korbie w dole wału było łozysko.
Ja słysząłem mit o rozwalajacych sie łozyskach na korbie i zacieracjących cylindry,np u mojego kolegi w simsonie nie wymieniał długo tego łozyska a simsonem jezdził w las a tam sie nie pie*dolił i pewniego razu to łozysko sie rozwaliło i zatarło simsona ;/
(28-02-2013 20:54:45)fosa napisał(a): [ -> ]Orginalnie była tuleja ale ja polecam łożysko
Ja słysząłem mit o rozwalajacych sie łozyskach na korbie i zacieracjących cylindry,np u mojego kolegi w simsonie nie wymieniał długo tego łozyska a simsonem jezdził w las a tam sie nie pie*dolił i pewniego razu to łozysko sie rozwaliło i zatarło simsona ;/
28-02-2013, 20:58:22
(28-02-2013 20:56:02)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]Jeśli chodzi Ci o tą tulejke co sie zaklada swożen na tłoka to oryginalnie była tulejka miedziana,a na korbie w dole wału było łozysko.
nie miedziana, a mosiężna
28-02-2013, 20:59:27
O sory mój bład
28-02-2013, 21:05:49
http://allegro.pl/romet-komar-tulejka-ko...99714.html
To chyba będzie dobre, co nie?
A i jeszcze jedno pytanie, czy przy różnych rozmiarach tłoka (1,2,3,4 szlif) są też dodawane odpowiedniej wielkości pierścienie? Czy do wszystkich takie same.
http://allegro.pl/romet-motorynka-komar-...08491.html
Chodzi mi dokładnie o takie aukcje.
To chyba będzie dobre, co nie?
A i jeszcze jedno pytanie, czy przy różnych rozmiarach tłoka (1,2,3,4 szlif) są też dodawane odpowiedniej wielkości pierścienie? Czy do wszystkich takie same.
http://allegro.pl/romet-motorynka-komar-...08491.html
Chodzi mi dokładnie o takie aukcje.
28-02-2013, 21:14:32
Tak to tak tylko jak ją włożysz to nie zapomnij naciąć. I nie wolno jej wbijać!
28-02-2013, 21:23:51
(28-02-2013 21:05:49)kanilox napisał(a): [ -> ]A i jeszcze jedno pytanie, czy przy różnych rozmiarach tłoka (1,2,3,4 szlif) są też dodawane odpowiedniej wielkości pierścienie? Czy do wszystkich takie same.
http://allegro.pl/romet-motorynka-komar-...08491.html
Chodzi mi dokładnie o takie aukcje.
Tak pierścienie są dopasowanie do tłoka, na każdy szlif jest inny pierścień.
02-03-2013, 03:05:08
Wczoraj wymontowałem cylinder i jest już dość mocno wyszlifowany to może być już 2 albo 3 szlif może będzie na tłoku napisany na który jest szlif. I możecie mi powiedzieć ile jest tak procent mocy między szlifami, bo to w końcu powiększanie pojemności.
02-03-2013, 11:10:45
Ja polecam łożysko tylko z dobrej firmy a nie chińskie za 3zł