26-02-2013, 23:10:44
Stron: 1 2
26-02-2013, 23:12:15
Ale ktoś się nie bał i zajeb..
26-02-2013, 23:25:47
Tak, Feiro zrobił zębatkę 15z do Rometa i do tej chwili go za to chwalę
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=6372
Do dnia dzisiejszego zębatka spisuje się rewelacyjnie!!!
W 019 są bardziej rozłożone przełożenia a więc też silnik powinien mieć troszku łatwiej, choć T-1 też troszkę więcej waży od motorynki.
Na moje: Zrób sobie taką zębatkę, ale obecną zostaw w spokoju na wypadek gdyby taka 15z Ci jednak nie pasowała w sprzęcie.
Motorynka ciut straciła na elastyczności, ale za to v-max wzrósł po tym modzie w bardzo, bardzo odczuwalnym stopniu.
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=6372
Do dnia dzisiejszego zębatka spisuje się rewelacyjnie!!!
W 019 są bardziej rozłożone przełożenia a więc też silnik powinien mieć troszku łatwiej, choć T-1 też troszkę więcej waży od motorynki.
Na moje: Zrób sobie taką zębatkę, ale obecną zostaw w spokoju na wypadek gdyby taka 15z Ci jednak nie pasowała w sprzęcie.
Motorynka ciut straciła na elastyczności, ale za to v-max wzrósł po tym modzie w bardzo, bardzo odczuwalnym stopniu.
26-02-2013, 23:33:33
Racja i mit o awaryjnej skrzyni w 019 to nie dla mnie,mój silnik chodził idealnie,ile to się paliło gumy wtedy,robiło zrywów próbowało stuntować... i nigdy żaden bieg nie wypadł,i śmiga do tej pory u 3 właściciela-ja byłem 2
26-02-2013, 23:38:30
Po co ci takie osiągi, ale nie ważne ....Możesz skrócić kolanko, wziąć gary na szlif, nie którzy robili też tak że obcinali tłok w pewnym miejscu szybki wtedy jest ale mocy nie ma .
Stron: 1 2