22-02-2013, 12:42:22
22-02-2013, 13:00:06
no musisz mocowania przerabiać
22-02-2013, 13:17:09
będziesz musiał dać jeszcze rurki z ramy pod silnik i to najlepiej dwie solidne no i trochę przerobić górną ramę czyli tą pod bakiem bo ci się cylinder nie zmieści.
Pozdro w projekcie
Pozdro w projekcie
22-02-2013, 14:29:59
Stanowcze NIE, kolejnego 50T1 mniej !
Jak już tak bardzo chcesz to:
- Cięcie ramy i wydłużanie.
- Mocowania spawać.
- Wzmocnienia.
- Hamulce z innego większego motocykla, bo nie zatrzymasz rometowskimi hamulcami silnika WSKi.
Jak już tak bardzo chcesz to:
- Cięcie ramy i wydłużanie.
- Mocowania spawać.
- Wzmocnienia.
- Hamulce z innego większego motocykla, bo nie zatrzymasz rometowskimi hamulcami silnika WSKi.
23-02-2013, 10:34:27
(22-02-2013 14:29:59)Mysiu napisał(a): [ -> ]Stanowcze NIE, kolejnego 50T1 mniej !
Jak już tak bardzo chcesz to:
- Cięcie ramy i wydłużanie.
- Mocowania spawać.
- Wzmocnienia.
- Hamulce z innego większego motocykla, bo nie zatrzymasz rometowskimi hamulcami silnika WSKi.
To chyba dam sobie z tym spokój,za dużo pracy.Kupię razem z ramą
23-02-2013, 12:46:23
(22-02-2013 14:29:59)Mysiu napisał(a): [ -> ]Stanowcze NIE, kolejnego 50T1 mniej !
Jak już tak bardzo chcesz to:
- Cięcie ramy i wydłużanie.
- Mocowania spawać.
- Wzmocnienia.
- Hamulce z innego większego motocykla, bo nie zatrzymasz rometowskimi hamulcami silnika WSKi.
jak już to ramy a nie całego t1 i nie musisz asz tak bardzo przerabiać jak ci mówią odezwij się na gg:45565199 to ci pokaże fotki jak powiino wyglądać i aby zaczepy przerabiasz fakt będzie ciasno