Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Silnik s38
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siemka Romeciarze:F:
Jest sprawa. Ciekł mi silnik gdzieś od spodu, diagnozę postawiłem na przepuszczającą uszczelkę karterów. Rozkręciłem silnik. Wyczyściłem go całego nitrem. I okazało się że w prawym karterze jest pęknięcie ok 2cm (da się pospawać) Przy okazji kupiłem wszystkie łożyska, uszczelniacze i pierścienie bo mi pękł przy ściąganiu. Ale zapomniałem o oringach kopniaka i zmieniacza biegu, i mam z tym mały problem. Muszę je kupić ale nie mam ich na wzór bo w silniku ich nie było i dlatego tak ciekłAngry
Czy wie ktoś jaki jest rozmiar tych oringów (kopki, zmieniacza)?
Czy muszę docierać silnik po wymianie łożysk, uszczelniaczy i samych pierścieni? Jak tak to ile?
Czy wodzik zmiany biegów w silniku s 38 jest prosty, czy delikatnie skrzywiony? Bo mój jest delikatnie skrzywiony i nie wiem czy tak ma być.
Po tym co napisałeś musisz go docierać , a wodzik ma być prosty .Oringi są na allegro .
(20-02-2013 21:57:58)kadetmen napisał(a): [ -> ]Po tym co napisałeś musisz go docierać , a wodzik ma być prosty .Oringi są na allegro .

Na allegro znalazłem tylko oring wałka kopniaka ale za jeden oring z przesyłką nie mam zamiaru płacić 10zł.
Czy wogule na tym zmieniaczu biegu jest oring??
Jakie są rozmiary tych oringów??
Jutro wstawię zdjęcie tego wodzika i ocenicie czy tak ma być.
Przekierowanie