Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: CHART 50/4 na oryginalnym tłoku
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Czy jest sens robić 50/4 na oryginalnym tłoku? Czy trzeba od simsona założyć?
Według mnie nie trzeba zmieniać tłoka tylko cylinder poddajesz obróbce na 4 płuki i jest GIT a pytanie do cb po co ci tłok z Sima wiem że bez przeróbek nie się nie podda bo on ma inną płaszczyzne i jest dłuższy
Zrób szlif na 40mm wsadź tłok od hondy dio. Oryginalny tłok wg mnie ma za wysokie pierścienie i dla tego jest większe tarcie. Sworzeń pasuje, wysokość też.
A stąd to pytanie. Bo gdzieś słyszałem że oryginalny tłok hamuje osiągi.
No to weź głaz i pchnij go po ziemi, a weź kamyk i go popchnij to zobaczysz.

Po prostu większe tarcie jest (przez wysokie pierścienie) a jak włożysz tłok inny to pierścienie mniejsze i git.
Patrz na wysokość kanałów na pierścienie:
http://www.motorserwis.com.pl/images/tlo...359075.jpg Honda
http://sklep.almot.eu/product_picture/fu...06571c.jpg Romet
Czyli wracając do tematu nie musisz wymieniać tłoka ale jak zastosujesz ten z Hondy to będzie lepiej dla Ciebie i silnika XD
Ok dzięki.
Sorry, że pisze ale nie chce mi się pisać nowego tematu więc gdy chce wsadzę tłok z hondy dio i 50/4 i szlif na 39mm to trzeba zmieniać głowice czy na oryginalnej będzie?
Pasowało by trochę wyprofilować komorę pod nowe denko
Najlepiej dać głowice z simka s51 bo raz że nie jest droga a dwa dobrze się zgra z takim tłokiem i cylkiemWink
Aha dzięki
Przekierowanie