Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Silnik DEZAMET 019
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
(23-02-2013 23:18:41)wiktor205 napisał(a): [ -> ]uszczelki z klingierytu są lepsze od tych papierowych (szczelniejsze) cylinder 023 ma mniejsze kanały a ten pierwszy tłok niby oryginalny więc powinien być lepszy ,a ten drugiw komplecie ze sworzniem itp i tańszy więc weż tego oryginała Smile
No niby jest lepszy bo ZMD ale jak sobie przeliczyłem ile zapłacę za te zabezpieczenia itp to mi wyszło z tłokiem prawie 50 zł! a tu mam 21zł chyba będę musiał jego kupić, obecnie też mam taki gorszej jakość i sprawdza się dobrze.
Są i tego sprzedawcy jeszcze jakiś chyba chińskie tłoki za 14 zł
bierz tego z kompletem Smile
Siemka, dzisiaj przyszła mi przesyłka od MrF4k z silnikiem, no i zrobię taką małą ocenę tego co przyszło dodam też parę zdjęć.
- Kartery czyli to na czym mi najbardziej zależało są w dobrym stanie, wypolerowane, i jeszcze jedna dziwna rzecz, w tamtym silniku co wcześniej była taka symetryczna dziura, wyglądała trochę dziwnie, a w tych karterach to miejsce jest zespawane.
- Gaźnik to sam korpus ale może uda się go sprzedać za jakąś symboliczną sumę
- Jest gratis nowy tłok (nie spodziewałem się) ale nominał i mi się nie przyda
Reszta wygląda normalnie, opiszę jeszcze trochę zdjęcia


Ogólny widok na zawartość przesyłki, wszystko ładnie zabezpieczone papierem.


Korpus Gaźnika GM12F


Licznik, widać że swoje przeszedł ale jest ładny tylko trzeba szybkę wykombinować


Kopka i zmieniaczka biegów, trochę zardzewiałe i użyje swoich


Magneto i zapłon, nic specjalnego


Nowy i stary tłok, ten stary jest uszczerbiony


Wszystkie tryby, niektóre są podwójnie. Jest też zębatka przez co zaoszczędzę 11 złotych


Porównanie dwóch zębatek, jedna zużyta a druga ładna


Głowica ma dobry gwint ale cylinder nie dość że jest z 023 to ma duże progi


No i kartery ładnie wypolerowane



Na tym zdjęciu widać pospawane
I teraz pytanie, bo mam dwa cylindry 023 które kupiłem razem z silnikiem i mam też cylinder 019 który jest w moim starym silniku i mógłbym go przełożyć ale nie wiem czy warto. Czy jest jakaś duża różnica między tymi cylindrami? Wiem na pewno że ma większy wylot wydechu i te kanały są większe, ale czy to dużo zmienia to nie wiem
Wymontowałem ten cylinder z starego silnika, i moim zdaniem się kompletnie niczym nie różni oprócz tym że jest grubsza rura na którą się przykręca wydech.

Daje jeszcze zdjęcia tych cylindrów

załóż od 019. A do tego dobrze jak byś zrobił szlif na 40mm i do tego tłok z hondy dio
Powiem ci tak możę różnicy nie widać ale jak obliczysz wysokości kanałów i wyskokość wydechu to zobaczysz znaczną różnicę. A i są płuki w 019 większe :0
(01-03-2013 18:58:10)gabriel0 napisał(a): [ -> ]załóż od 019. A do tego dobrze jak byś zrobił szlif na 40mm i do tego tłok z hondy dio
Jak zrobię na 40mm to cylinder będzie do wyrzucenia jak się zużyje (trzeba będzie zrobić następny szlif) co do tego tłoka dio to próbował to już ktoś kiedyś? jest taki tłok za 33zł na 39.00 u tego sprzedawcy u którego będę kupował. Tylko czy to coś da, albo czy nawet nie pogorszy.
Stron: 1 2
Przekierowanie