17-02-2013, 20:23:00
Witam.
Mam taki problem. Posiadam trzy gaźniki, które były używane przy silniku 023. Niby wszystkie takie same, a jednak czymś się różnią. Chodzi mi o tą część w kolorze dysz, w którą wkręca się dyszę główna i w której porusza się iglica. Od strony filtru powietrza jest w niej otwór. W jednym gaźniku otwór ten jest ustawiony idealnie po środku otworu w korpusie gaźnika, a w pozostałych dwóch delikatnie zasłonięty przez korpus. Czy ma to jakiś wpływ na pracę silnika? Czy tą część da się wymontować(próbowałem ale nawet nie drgnie)? Jak to powinno wyglądać oryginalnie?
http://www.ogar205.pl/srednie.html
chodzi mi o ten kanał oznaczony nr 6
Mam taki problem. Posiadam trzy gaźniki, które były używane przy silniku 023. Niby wszystkie takie same, a jednak czymś się różnią. Chodzi mi o tą część w kolorze dysz, w którą wkręca się dyszę główna i w której porusza się iglica. Od strony filtru powietrza jest w niej otwór. W jednym gaźniku otwór ten jest ustawiony idealnie po środku otworu w korpusie gaźnika, a w pozostałych dwóch delikatnie zasłonięty przez korpus. Czy ma to jakiś wpływ na pracę silnika? Czy tą część da się wymontować(próbowałem ale nawet nie drgnie)? Jak to powinno wyglądać oryginalnie?
http://www.ogar205.pl/srednie.html
chodzi mi o ten kanał oznaczony nr 6