Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet 50 t-1 zębatki.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam chciałbym się zapytać o zębatki w 50 T-1.Wiem że oryginalne to
13 zębów z przodu i 44 zęby z tyłu.I chciałem się dowiedzieć czy im większa zębatka z przodu i mniejsza z tyłu to lepszy v-max a mniej siły,czy na odwrót ?
Większa z przodu = większa prędkość + mniejsza siła
Dokładnie tak jak piszesz:
-większa przód, mniejsza tył-prędkość
-mniejsza przód, większa tył-moc
(15-02-2013 20:50:25)Feiro napisał(a): [ -> ]Dokładnie tak jak piszesz:
-większa przód, mniejsza tył-prędkość
-mniejsza przód, większa tył-moc
A gdybym z tyłu zamontował zębatkę 38z i z przodu 13z (org.44z/13z) to o ile by mniej więcej prędkość wzrosła i czy dużo romet stracił by mocy ?
(16-02-2013 20:28:05)jerni napisał(a): [ -> ]
(15-02-2013 20:50:25)Feiro napisał(a): [ -> ]Dokładnie tak jak piszesz:
-większa przód, mniejsza tył-prędkość
-mniejsza przód, większa tył-moc
A gdybym z tyłu zamontował zębatkę 38z i z przodu 13z (org.44z/13z) to o ile by mniej więcej prędkość wzrosła i czy dużo romet stracił by mocy ?

Na takich przełożeniach powinien pocisnąć 60 km/h , a moc będzie wmiare wystarczająca . Wszystko zależy od regulacji i od stanu cylka .
Ja mam na takich zębatkach i troche pojeździłem i stracił moc kompletnie ale v-max = 60km/h
Ja bym mu założył przód 13z tył 44z bo we 2 bedzie sie meczył na przód 13z tył 38z,a na oryginalnych też mozna osiagnac 60km/h tylko trzeba mieć silnik w kondycji,wiec zamiast sie bawić zębatkami to lepiej wydac kasę na remat silnika.
Ja mam oryginalne przełożenie 13 przód i 45 tył i moc jak i prędkość jest mi wystarczająca. Jednak oryginalne przełożenie to oryginalne nie ma co cudować.Smile
Przekierowanie