11-02-2013, 23:35:49
Skoro 60 da się jeszcze przerobić to chyba tak zrobię. Najpierw wypróbuję te części i zobaczę jaka moc itp. A spytam tak z ciekawości. Ile km muszę zrobić żeby dotrzeć silnik dobrze?
(12-02-2013 02:28:36)Feiro napisał(a): [ -> ]nie ma się o co bać... wał ani żadne inne cześci się nie sypną z tego względu że te 5ccm różnicy wielkiej nie robi, więc i silniczek nie wysila się zbytnio. To już bardziej wysilisz silnik planując głowicę o 1mm aniżeli założysz pseudo 60ccm.
// nie doczytałem że chodzi ci o 60/4... powiem krótko:
Te silniki nie są podatne na tuning i już... Co prawda będzie łądnie pykać na takim setupie, ale szybko coś padnie.
(12-02-2013 10:54:24)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ](12-02-2013 02:28:36)Feiro napisał(a): [ -> ]nie ma się o co bać... wał ani żadne inne cześci się nie sypną z tego względu że te 5ccm różnicy wielkiej nie robi, więc i silniczek nie wysila się zbytnio. To już bardziej wysilisz silnik planując głowicę o 1mm aniżeli założysz pseudo 60ccm.
// nie doczytałem że chodzi ci o 60/4... powiem krótko:
Te silniki nie są podatne na tuning i już... Co prawda będzie łądnie pykać na takim setupie, ale szybko coś padnie.
nie przesadzajmy jak bedzie dobry wał i skrzynia dobra to wytrzyma trochu,pod warunkiem ze ktos nie bedzie cały czas piłował motoru na obrotach.
(12-02-2013 22:22:22)Adam9033 napisał(a): [ -> ]Witam ponownie koledzy. Doszedł mi dzisiaj właśnie komplet części. Ale jest mały problem, ponieważ gaźnik, który przyszedł to k60b, ale nie da się go umocować do cylindra ponieważ nie dodał gościu do zestawu króćca. Mam pytanie czy można jakoś ten gaźnik zamontować bez króćca, bo z tego co widzę to nie da się tego zrobić ponieważ cylinder ma mniejsze wejście.