Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Czy głowica 50 pasuje do cylindra 60cm3?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Skoro 60 da się jeszcze przerobić to chyba tak zrobię. Najpierw wypróbuję te części i zobaczę jaka moc itp. A spytam tak z ciekawości. Ile km muszę zrobić żeby dotrzeć silnik dobrze?
Sam cylinder z pierścieniami to coś ponad 500 się robi. Na mieszance 1:25. Ja tak przynajmniej robię.
Aha, rozumiem. Dzięki za odpowiedź.
Po zamocowaniu nowego cylindra mocy dużej nie odczujesz. A jak będzie odczuwalna to coś się posypie np. skrzynia biegów albo wał.
Ale koledzy co na to wał czy dlugo pocignie z takimi obrotami ? Bo to też się liczy. A kolego pomyśl nad k60b do takiego tuningu. Big Grin
nie ma się o co bać... wał ani żadne inne cześci się nie sypną z tego względu że te 5ccm różnicy wielkiej nie robi, więc i silniczek nie wysila się zbytnio. To już bardziej wysilisz silnik planując głowicę o 1mm aniżeli założysz pseudo 60ccm.

// nie doczytałem że chodzi ci o 60/4... powiem krótko:

Te silniki nie są podatne na tuning i już... Co prawda będzie łądnie pykać na takim setupie, ale szybko coś padnie.
(12-02-2013 02:28:36)Feiro napisał(a): [ -> ]nie ma się o co bać... wał ani żadne inne cześci się nie sypną z tego względu że te 5ccm różnicy wielkiej nie robi, więc i silniczek nie wysila się zbytnio. To już bardziej wysilisz silnik planując głowicę o 1mm aniżeli założysz pseudo 60ccm.

// nie doczytałem że chodzi ci o 60/4... powiem krótko:

Te silniki nie są podatne na tuning i już... Co prawda będzie łądnie pykać na takim setupie, ale szybko coś padnie.

nie przesadzajmy jak bedzie dobry wał i skrzynia dobra to wytrzyma trochu,pod warunkiem ze ktos nie bedzie cały czas piłował motoru na obrotach.
Witam ponownie koledzy. Doszedł mi dzisiaj właśnie komplet części. Ale jest mały problem, ponieważ gaźnik, który przyszedł to k60b, ale nie da się go umocować do cylindra ponieważ nie dodał gościu do zestawu króćca. Mam pytanie czy można jakoś ten gaźnik zamontować bez króćca, bo z tego co widzę to nie da się tego zrobić ponieważ cylinder ma mniejsze wejście.
rozpiłuj trochu mocowania na gazniku i smigaj bo ten gaznik bedzie dobrze smigał w nim i bedzie troszku mocniejszy,oraz spalanie zmniejszy sie
(12-02-2013 10:54:24)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]
(12-02-2013 02:28:36)Feiro napisał(a): [ -> ]nie ma się o co bać... wał ani żadne inne cześci się nie sypną z tego względu że te 5ccm różnicy wielkiej nie robi, więc i silniczek nie wysila się zbytnio. To już bardziej wysilisz silnik planując głowicę o 1mm aniżeli założysz pseudo 60ccm.

// nie doczytałem że chodzi ci o 60/4... powiem krótko:

Te silniki nie są podatne na tuning i już... Co prawda będzie łądnie pykać na takim setupie, ale szybko coś padnie.

nie przesadzajmy jak bedzie dobry wał i skrzynia dobra to wytrzyma trochu,pod warunkiem ze ktos nie bedzie cały czas piłował motoru na obrotach.

Wał można oddać do regeneracji. Nie wiem czy jest taka możliwość ale można pewnie jakieś mocniejsze łożysko na korbę dać.

(12-02-2013 22:22:22)Adam9033 napisał(a): [ -> ]Witam ponownie koledzy. Doszedł mi dzisiaj właśnie komplet części. Ale jest mały problem, ponieważ gaźnik, który przyszedł to k60b, ale nie da się go umocować do cylindra ponieważ nie dodał gościu do zestawu króćca. Mam pytanie czy można jakoś ten gaźnik zamontować bez króćca, bo z tego co widzę to nie da się tego zrobić ponieważ cylinder ma mniejsze wejście.

Musisz otwory w gaźniku rozpiłować Smile tam co wchodzą szpilki.
Stron: 1 2
Przekierowanie