Witam mam takie myśl czy chart miał blokady jakieś zęby zmniejszyć moc ? chodzi o silnik dezamet 027
Z tego co wiem nie miały tak jak simsony. Były wersje exsport i chyba w nich zakładano blokady do 50 km/h
a to jak nie mam blokad to moze cos w module
a to fest ogar 200 z java 50 mial max 3.5 km a chart ma mniej ale nie wiem ile max mocy
Chart nie ma żadnych blokad i ma 2,8km.
(11-02-2013 14:55:25)simsons51c napisał(a): [ -> ]Z tego co wiem nie miały tak jak simsony. Były wersje exsport i chyba w nich zakładano blokady do 50 km/h
simsony też nie miały blokad jedynie na kierownice żeby jej ruszyć nie szło
a fest ze taka jawka ma więcej mocy niż chart
a na module od charta na bank będzie coś na obroty
Krzychu999 tu się nie zgodzę. Niektóre simsony miały blokady,np. s53 w wersji exportowej
Niektóre simsony to rejestrowali na motory
A mój charcik jechał nawet ponad 55km/h.
Blokadą tego motoroweru zresztą jak chyba wszystkich było zjebane Polskie prawo.
(11-02-2013 19:13:33)Oggórek napisał(a): [ -> ]Niektóre simsony to rejestrowali na motory
A mój charcik jechał nawet ponad 55km/h.
Mój Simson jest zarejestrowany na motocykl
(11-02-2013 19:13:33)Oggórek napisał(a): [ -> ]Niektóre simsony to rejestrowali na motory
A mój charcik jechał nawet ponad 55km/h.
55 to każdy Chart powinien lecieć.
I co wnosi ten post do tematu?
Oczywiście że cylinder jest tak zrobiony aby silnik nie osiągał wyższych obrotów i mocy. Jawka po tuningu potrafi sama z siebie na koło się zerwać (przy gwałtownym puszczeniu sprzęgła) A jak by charta dobrze zrobił to też by pewnie ostro szedł.
W chartach jest duży potencjał
Moim zdaniem to najlepsze co wyprodukowała ta polska marka
ja mam jeszcze ogara 200 i włożyłem kupę kasy w remont i mi na 60 cylek leciała 90 km/h
a z charta dużo wycisnąć bo według mnie ten silnik więcej potrafi jakiś oryginalny tuning czyli zęby się nie psuł co tydzień