Witam Zgromadzonych
jak tu zrobić tłumik do motorynki zeby ładnie pyrkała jak chopper, niskie obroty, kolanko ogar 205 i jaka końcówka??
Na wstępie musisz go dobrze uszczelnić .Ja bym nie zakładał żadnych nie oryginalnych końcówek np. z Simsona ... Możesz wyczyścić go z nagaru jak tego nie robiłeś
i to wszystko ,a jeżeli chcesz ,żeby fajnie "prykała" to ustaw sobie idealnie gaźnik
Ja tak ustawiłem motorynkę,że pali z ręki
,ale tłumik spróbuj dać od 50-T1 ja mam taki na stanie to jak do swojej włożyłem to szła jakieś 5km/h więcej i fajnie pyrkała
(08-02-2013 20:51:32)maziak1970 napisał(a): [ -> ]Ja tak ustawiłem motorynkę,że pali z ręki ,ale tłumik spróbuj dać od 50-T1 ja mam taki na stanie to jak do swojej włożyłem to szła jakieś 5km/h więcej i fajnie pyrkała
Ja też moją opalam z ręki mogę nagrać film
Ja kiedyś nagrałem film jak pali moja motoryna parę osób go widziało
bingo! takie cos kupie albo zrobie do kolanka
(09-02-2013 15:13:32)xXKuba99Xx napisał(a): [ -> ]bingo! takie cos kupie albo zrobie do kolanka
Chcesz tyle kasy wydać??? lepiej zostaw oryginał wyczyść porządnie i uszczelinij i też będzie ładnie pyrkać a jak chcesz aby ładnie wyglądał to daj do niklu albo żaroodporną malnij i będzie ładnie.
Nie opłaca sie kupywać takiego tłumika do motorynki..
W takim wywierć dziure 8mm na końcu i efekt powinien sie poprawić:http://img695.imageshack.us/img695/4840/p6050021.jpg
ja bym wstawił tłumik od t-1 wsadził pare puszek od pwa a raczej ich spody jedna dziurka i też idzie
Nie zakładaj tłumika to będzie fajnie pykał jak harley
Tylko że ten tłumik
http://allegro.pl/tlumik-wydech-yamaha-h...23558.html
jest do czterosuwów i nie nadaje sie do dwusuwów. Najwyższy czas poznać zasady działania silnika 2T bo widze że z tym to kiepsko. Przez taki tłumik pierścienie będą sie szybciej zużywać. Co do tematu to ja bym nic nie przerabiał bo orginalny dźwięk drynki jest najlepszy.