Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaźnik 19mm w silniku s38?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Mi się wydaje że lepiej dać 2 pierścienie, odelżony tłok.

Chyba ide do tej szkoły w plecaku przywioze kanciaka :F.
Na 2 pierścieniach i odchudzonym tłoku będzie lepiej się wkręcał , a na 3 pierścieniach będzie słabiej ale będzie większa kompresja to zawsze trochę więcej mocy będzie (chyba że się mylę?), może dam 3 pierścienie i odchodzę tłok trochę Smile cały czas czekam może ktoś jeszcze podpowie co można było by mu zrobić ? wydech będzie większy ale kolanko chyba będę musiał sam wyginać :C kupił bm od wsk ale nie chcem żadnych kosztów mieć Big Grin chyba że dorwę trochę blachy to bym mu spawaka zrobił Big Grin co wydaje się szaleństwem do tego silnika Tongue
Pierwsze co zrób, to poczytaj trochę o tuningu 2t i nie koniecznie sałka, bo skoro operujesz multiszlifierką, to nie musisz kombinować jak tam napisał (chodzi o toczenie góry cyla i podkładkę pod niego, chodzi tylko i wyłącznie o podniesienie okien, co mozesz zrobić tą multiszlifierką). Oryginalnego gaźnika za chiny nie rozwiercisz do 16-17mm, 14mm to chyba max co mozna tam zdziałać, starczy popatrzeć na przepustnicę :] Trzeci pierścień to bezsens, w o200 miał za zadanie najpewniej go ograniczyć, zostaw 2 Tongue Głowicę mozna trochę splanować, ale z umiarem, zeby nie dostawał spalania stukowego (zbyt duzy stopień spręzania).
(03-02-2013 23:47:47)hiszpan1996 napisał(a): [ -> ]Witam mam takie pytanie, ponieważ wpadły mi ostatnio dwa gaźniki od jakiejś ruskiej piły spalinowej o przelocie 19mm i pytanie jest takie czy powiekszajac wlot w cylku do 19mm na poczatku mini szlifierką i montujac ten gaźnik komarek reagował by bardziej na gaz? Nie chodzi mi tu o powiekszenie osiagow tylko o to zeby byla lepsza reakcja na gaz poniewaz na orginalnym gaźniku gm12f jest on taki mulący, pytam bo widzialem tylko takie gaźniki w jawkach jak szukalem na ten temat a o komarku nic nie znalazłm , wiec tak w skrócie :
1.czy da sie takie coś zrobic?
2.czy poprawila by sie reakcja na gaz?
3.czy nie bedzie zalewać?
4.czy musial bym poszezac caly wlot do cylka czy wystarczy poczatek?
tu masz notke na temat tuningu w s 38
1. Odkręcamy głowicę, cylinder i zdejmujemy tłok.
2. Spiłowujemy głowicę od strony styku z cylindrem o 1,5 mm .
3. To samo robimy z górną części cylindra.
4. Obniżamy okno wylotowe o 1,5 mm .
5. Spiłowujemy od spodu tłok o 3 mm i polerujemy od środka.
6. W miejsce podkładki pod cylindrem robimy z blachy aluminiowej 1,5
mm podkładkę o kształcie poprzedniej.
7. Polerujemy kanały dolotowy i wydechowy.
8. Zakładamy gaźnik od WSK i lub inny o przelocie 16 mm (powiększamy
do jego rozmiarów kanał dolotowy).
9. Dużo da zastąpienie seryjnego wydechu produktami Simsona lub
pierwszych modeli Jawy 555.
10. Składamy i odpalamy....
ciekawe ale wlasnie jak to mozna ze soba polaczyc?
górny pierścień utrzymuje około 85% kompresji a dolny 10% więc dokładanie trzeciego to postrzał w kolano. Okno wydechowe bym podniósł trochę wyżej obniżył okno ssące o jakieś 1.5mm i poszerzył je płuki też trzeba by poszerzyć i delikatnie podnieść. Org gaźnik rozwiercisz do max 15mm potem już zaczynają pękać ścianki.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie