Witam .
Mam pytanie do znawców motorynek , a mianowicie co to model m1 czy może m2 ? Rok produkcji 81 . Silnik to raczej wymysł poprzedniego właściciela - model 017.
Był bym wdzięczny jak byście podpowiedzieli które elementy oryginalne a które nie .
Pony 50-M-2 1 seria. Nieoryginalny jest silnik. Powinien być 023. Swoją drogą ładna baza do remontu
To je M-2 z silnikiem M-1
Ale w m1 podobno był silnik 022 a tu jest 017 . Baza niezła
też mi wpadła w oko więc kupiłem
Silnik 022 od 017 róznił się tym ,ze zastosowano tłumik szmerów ssania a nie tą gumę więc róznicy nie ma praktycznie żadnej bo guma zarówno jak i tłumik pasują bez żadnych przeróbek
A amortyzatory są oryginalne ? czy powinny być inne ?
Tak są oryginalne. Te sprężynowe zaczeli zakładać w drugiej serii po "liftingu"
A jak powinna być w oryginale oklejona ? jakie napisy na baku , czy są na osłonie i czy na na schowku jak w 301 ?
Nom to chyba ostatnie pytanie na chwilę obecną . W jakich kolorach była malowana ?
Może zna ktoś kody ral ?
Kodów ral nie ma ale na tej stronie:
http://fiat125p.pl/kolo.html jest dużo barw ,które stosowano także w Romecie. Ta twoja miala kolor L76 "zielony groszkowy".
jaki to jest silnik 022 ?
"Kwadraciak" z dwoma biegami w ręce i gumą na gaźniku .Były m.in. w komarze 2352 .
Taki sam jak 017 ale ma tłumik szmerów ssania zamiast gumy do gaźnika.
(03-02-2013 17:20:35)kadetmen napisał(a): [ -> ]"Kwadraciak" z dwoma biegami w ręce i gumą na gaźniku .Były m.in. w komarze 2352 .
Na odwrót, zamiast gumy na gaźniku ma tłumik szmerów ssania. Były montowane tylko w Pony 50-M-1.