02-02-2013, 21:10:23
Stron: 1 2
02-02-2013, 21:11:04
Remontem na oryginał.
02-02-2013, 21:11:50
Ładny lakier, chromy czyste, oraz wszystko co widoczne czyste. I oto całe upiększanie
02-02-2013, 21:11:50
Chińskie części, i jest git! ;F
02-02-2013, 21:15:24
(02-02-2013 21:11:50)romeciarz.1 napisał(a): [ -> ]Chińskie części, i jest git! ;F
Mam nadzieję, że to była ironia.
02-02-2013, 21:17:56
Chinskie kible to raczej nie do tego sprzetu.
02-02-2013, 21:19:41
(02-02-2013 21:15:24)Artur napisał(a): [ -> ](02-02-2013 21:11:50)romeciarz.1 napisał(a): [ -> ]Chińskie części, i jest git! ;F
Mam nadzieję, że to była ironia.
Większość sądzi, że Chińszczyzna to gó*no,a wcale tak nie jest, jak remont silnika to raczej nowe części się kupuje,a takie to tylko z Chin.
02-02-2013, 21:22:05
(02-02-2013 21:19:41)romeciarz.1 napisał(a): [ -> ]Większość sądzi, że Chińszczyzna to gó*no,a wcale tak nie jest, jak remont silnika to raczej nowe części się kupuje,a takie to tylko z Chin.
Bo to gówno.
Tylko jelenie i ty robią remont silnika na chińskich częściach...
Części ZMD czy Jawowskie oryginalne nie jest jakiś wielki problem dostać...
02-02-2013, 21:24:00
Aha, czyli np. łożyska tylko Chiny robią. Dobrze wiedzieć.
Jak chińskie części byłem zmuszony kupić (całe szczęście, to były jakieś pierdółki, typu sprężynka czy coś) - nic do siebie nie pasowało i w krótkim czasie się rozwalało.
Jak chińskie części byłem zmuszony kupić (całe szczęście, to były jakieś pierdółki, typu sprężynka czy coś) - nic do siebie nie pasowało i w krótkim czasie się rozwalało.
02-02-2013, 21:24:53
Ja mam wiekszosc czesci w komarze zzr.
02-02-2013, 21:26:15
I oby tak zostało! Chociaż nie wiem, dlaczego dzisiaj wyprodukowanie chociażby sprężynki, która miała by oryginalne wymiary i właściwości, jest takie trudne...
02-02-2013, 21:29:49
(02-02-2013 21:22:05)Tasiemiec napisał(a): [ -> ](02-02-2013 21:19:41)romeciarz.1 napisał(a): [ -> ]Większość sądzi, że Chińszczyzna to gó*no,a wcale tak nie jest, jak remont silnika to raczej nowe części się kupuje,a takie to tylko z Chin.
Bo to gówno.
Tylko jelenie i ty robią remont silnika na chińskich częściach...
Części ZMD czy Jawowskie oryginalne nie jest jakiś wielki problem dostać...
Jak na razie chinole mnie nie zawiodły...na cylindrze chińskim w komarze jeżdżę już prawie 2.5 roku. A łożyska to sam się przekonałem żeby z Chin nie kupować. Tyle ode mnie
02-02-2013, 21:31:10
Ja kupilem nowy gaznik.... Dziury nie wywiercone, wszedzie papry, w dyszach jakies zadziory,wgl. masakra... Wiec mialem stary z zzr i tylko przelozylem plywak i uszczelki i smigam juz na nim 2 rok, a pra dziadek chyba z 30 pare lat.
02-02-2013, 22:06:42
Romeciarz, a nie jeździsz czasem na polskim cylindrze, a wydaje ci się żę jest chiński ?
W POLSCE produkują cylindry więc według mnie, masz tańszy cylinder, a z związku z wysokimi cenami przesyłki z chin do polski wątpię żeby chiśki był tańszy od polskiego cylindra.
Chiny prodkują to co sie najwięcej, najbardziej, najszybciej sprzedaje. Bo wtedy szybciej zarabiają . A przecież takich cylindrów kontenerami nie będą wysyłac, bo ich tyle nie robią, jeśli wogóle robią.
W POLSCE produkują cylindry więc według mnie, masz tańszy cylinder, a z związku z wysokimi cenami przesyłki z chin do polski wątpię żeby chiśki był tańszy od polskiego cylindra.
Chiny prodkują to co sie najwięcej, najbardziej, najszybciej sprzedaje. Bo wtedy szybciej zarabiają . A przecież takich cylindrów kontenerami nie będą wysyłac, bo ich tyle nie robią, jeśli wogóle robią.
02-02-2013, 22:25:45
(02-02-2013 21:10:23)daro2014 napisał(a): [ -> ]Mam taki nie typowy temat. Napiszcie mi jak wy upiększacie swoje komarki?
Piękny lakier, połysk i wyczyszczone to podstawa i jest super.
Stron: 1 2