Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: 019 nie pali
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam , mam problemik kupiłem 019 za 2,5 stówki z przesyłkąSmile powiedzcie przy okazji czy się opłacało ,ale nie o tym mianowicie: Zamontowałem silnik w ramie i nie chce palić iskra jest ze konia by zabiła .Czasem załpie i zgaśnie ,kilka razy po podpompowaniu paliwka załpie i zaraz zgaśnie .Serduszko miało wymieniane tłok łożyska uszczelki uszczelniacze , i to co było zużyte jakies podkłądki itp , po remoncie chodził ,jeszcze jest na dotarciu wieć wszystko jest raczej dobrze zrobione . Jak myślicie w czym tkwi problem ? Silnik zamontowałem w Ogarku 205 Smile
a może po prostu dysze zatkane i dlatego nie przepuszcza tyle mieszanki ile potrzeba, bo wygląda na to że ci paliwa nie doprowadza no chyba że nie masz dziury w korku od baku i ci bak zapowietrza.
Gubi iskre po przyłożeniu do masy lub coś z gaźnikiem.
Raczej gaźnik jeśli piszesz że po pod pompowaniu zapali... Wyczyść gaźnik i dysze tylko dysz nie czyść żadnym drutem!
Zapłon jest dobrze wyregulowany ? Gaźnik czysty ? Cewka w/n dobra ? Kondensator ?

A propo ceny , jak dla mnie to trochę za drogo jak za nieodpalający silnik .

Nie zauważyłem , że po pod pompowaniu zapali , to może zapchał Ci się otwór w tym dekielku od pływaka lub zawiesił się sam pływak .
(28-01-2013 23:36:04)romeciarz.1 napisał(a): [ -> ]Gubi iskre po przyłożeniu do masy lub coś z gaźnikiem.

ale jak może gubić iskrę po przyłożeniu do masy skoro mówi że iskra by ,,konia zabiła'' a jak chciał zobaczyć czy iskra jest to musiał przyłożyć świece do masy.
A sprawdź czy głowica nie jest poluzowana na śrubach bo po remoncie lubią się czasem odkręcić i jest problem z zapaleniem. Możliwe że gubi iskrę pod wpływem kompresji. Zobacz także simering od strony zapłonu a od strony sprzęgła to dopiero go sprawdź jak się nam wszystkim pomysły wyczerpią co do silnika.

Jeśli chcesz to cewkę można sprawdzić w taki sposób że załatw inną cewkę butelkową. Zacisk 15 na cewce butelkowej podłącz do akumulatora np.od skutera lub samochodu lub posiadasz dobry i mocny prostownik do niego do klemy dodatniej +. Zacisk minus podłącz do Rometa do obudowy ( do byle czego). drugi zacisk na cewce podłącz do platynek ale pamiętaj by odpiąć kabelek od cewki WN tej oryginalnej. Kondensatora nie odłączaj, zostaw go podłączonego. Podłącz oczywiście kabelek wn do cewki butelkowej i próbuj zapalać jak ci zapali to masz cewkę WN do wymiany
(28-01-2013 23:39:57)kadetmen napisał(a): [ -> ]Zapłon jest dobrze wyregulowany ? Gaźnik czysty ? Cewka w/n dobra ? Kondensator ?

A propo ceny , jak dla mnie to trochę za drogo jak za nieodpalający silnik .

Nie zauważyłem , że po pod pompowaniu zapali , to może zapchał Ci się otwór w tym dekielku od pływaka lub zawiesił się sam pływak .
kilka razy po podpompowaniu paliwka załpie i zaraz zgaśnie...
wyczyść dobrze gaźnik bo dysze mogą być zapchane Smile
Gaźnik wygotuj w occie ja dzisiaj w swoim 017 wygotowywałem gm13,bo nie reagował nawet na sprężarkę Big Grin po wygotowaniu wszystek syf wyleciał z dysz
gażnik chłopaki wyczyściłem (nowy ma 1 sezon) denko tłoka z nagaru wyczyściłem założyłem swiece NGK no i coś załapie raz na jakiś czasi po paru sekj zgaśnie ale słuchajcie ta NGK w moim 023 miiała przebicie , odpalałem jeszcze bez fajki , mam pytanko zapinka w którym rowku ma być jeśli silnik na dotarciu ? słuchajcie jeszcze mam taki problemik ze na biegu nacisne sprzegło a tu lipa i tak nie działa , jak myślicie to tarcze ? Proszę o pomoc bo nie wytrzymuję Big Grin
iglica powinna być na samym dole . A Linkę sprzęgła masz maciągnietą
Już sb sam odpowiedziałeś zmień świece, mi na NGK przerywał strasznie wkręciłem wypaloną i wyczyszczoną iskre i od 1 kopa zapalił. Pokręć tą śrubką na dole i patrz czy kopniak ślizga się, czy nie jak się nei ślizga a jak pchasz zgaszonego na biegu za mocno nie ciagnie to tak zostaw.
właśnie na iskrze wgl nie pali jak naciągne to kopniak sie slizga i jest tak samo
Simeringi wały a cena myślę że trochę przy duża ja swojego po małym remoncie (cyl i tłok ZMD, sprzęgło dzisiejsze, simery nowe, choinka ZMD, i zapłon NEW ZMD) i wziołem 225 zł
Stron: 1 2
Przekierowanie