Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tłumik do silnika 023
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
siemano, mam komara z silnikiem 023 i muszę kupić nowe kolanko o średnicy 35mm, i pytanie, czy jest możliwość jakaś forma tuningu?? kolanko i wydech od innego motoru?? i czy jak kupie kolanko to tłumik stary od komara wejdzie??
Jak kupisz kolanko do rometa 2 biegowego to stary tłumik powinien wejść.Jak chcesz żeby ci lepiej chodził to skróć kolanko przy łączeniu z tłumikiem tak aby kolanko wchodziło w tłumik z jakieś 2-3 cm.
Znam patenty typu:

Od strony cylindra należy wykonać lejek, który z oryginalnej średnicy płynnie przejdzie na średnicę kolanka WSK, czyli 35 mm. Kolanko powinno mieć długość 300 mm.
Tłumik Simson
Kolanko wykonujemy tak samo tyle, że średnica kolanka ma być taka jak w simsonie.
Kolanko nie powinno wchodzić w tłumik bardziej niż 3 cm.
dużo roboty, dzisiaj musze kupić kolanko, albo nakrętke bo bez tłumika chodzi jak traktor
Nie polecam odpalania/jezdzenia bez tlumika ; ].
ja już też, a są jakieś tego skutki??
Szkoda pierścieni i wgl.
Cylinder i pierscienie ida sie jednym slowem kochac.
i bębenki w uszach do kasacji
(28-06-2011 00:17:40)Leszek napisał(a): [ -> ]i bębenki w uszach do kasacji

dobre!!,
Skracanie kolanka w polskim silniku pogorszy tylko sprawę..
ja jednak wole nie kombinować, zostawiam oryginał, w końcu to romet Smile
u mnie w 50-T1 było trochę za długie kolanko skróciliśmy dało
- lepsze osiągi
- lepiej się wkręca
- większa moc
- mniejsze spalanie
siedziało mi z 5-7 cm a powinno 2-3cm , więc se odmierz , bo teraz robią takie kolanko , że walniesz nim o szybę w maluchu to ono się rozsypie a szyba nie Big Grin
Przekierowanie