Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 Problemy z nowym sprzęgłem...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cześć Wink Mam w moim ogarze nowe sprzęgło i teraz nie moge go wyregulować. A jeszcze do tego zerwałem gwint w prawym deklu od regulacji sprzęgła. Czy da sie to jakoś naprawić/wyregulować?
Naciągnij linke , to po pierwsze . A po drugie nagwintuj w tym karterze gwint , na większą śrubę , wtedy będzie git Wink Oczywiście moge się mylić ; )
A jak nie uda sie nagwintować to wymienć dekiel i po sprawie!
A ze sprzęgłem to mogłeś źle złożyć, ja źle złożyłem i wgl nie działało Big Grin
Myślisz że ma zle założone?
(22-01-2013 20:49:47)pawel84_5 napisał(a): [ -> ]Myślisz że ma zle założone?

No tak Smile
Tylko czasem nie używaj sprzęgła bez oleju.
Ja mam wlany ale musze dolać do stanu bo wymieniłem a ten stary chyba dostała sie woda bo taki jakiś był biały
Jak jest olej koloru majonezu, to jest kilka wersji, Albo benzynka sie dostała przez simmering, albo woda sie dostała, albo po prostu z przepracowania olej może mieć taki kolor.

Współczesne popychacze sprzęgła są bardzo liche, jak sporo jeździsz to szybko wyciera sie ten długi popychacz. Ja bym wymienił na twoim miejscu popychacze, (krótki/kulka/długi taka jest kolejność)

Ale wyregulować nie możesz to znaczy ciągnie się sprzegło czy wogóle go nie ma ?
benzyny nie ma bak pusty podejżewam że dostała sie wilgoć stał przez 3 lata nie jezdzony
(23-01-2013 21:52:01)kondzio310 napisał(a): [ -> ]Jak jest olej koloru majonezu, to jest kilka wersji, Albo benzynka sie dostała przez simmering, albo woda sie dostała, albo po prostu z przepracowania olej może mieć taki kolor.

Współczesne popychacze sprzęgła są bardzo liche, jak sporo jeździsz to szybko wyciera sie ten długi popychacz. Ja bym wymienił na twoim miejscu popychacze, (krótki/kulka/długi taka jest kolejność)

Ale wyregulować nie możesz to znaczy ciągnie się sprzegło czy wogóle go nie ma ?

Ja miałem olej kolory ciemnego jak wymieniałem teraz jest nowy wlany.
Tak z tymi popychaczami sie z tobą zgodze bo mam nowy popychacz i jak regulowałem go to mi sie na końcu zrobił "grzybek" i lekko sie wygnoł.
Jak go wyreguluje to to mam na każdym biegu sprzęgło, lub wogóle go niema. A i jeszcze dodam że klamka od sprzęgła jest twarda i wogóle niemożna ściś jedną ręką a nawet dwoma.
NO to wykręć tą śrubę od regulacji z dekla do tego stopnia aż sprzęgło nie będzie sie ciągło i będzie można wdusić sprzęgło, albo popuść linke regulacją przy klamce sprzęgła.
a jak nie to zeszlifuj troche ten popychacz ale nie za dużo pare mm zobaczysz wtedy
(25-01-2013 16:05:27)pawel84_5 napisał(a): [ -> ]a jak nie to zeszlifuj troche ten popychacz ale nie za dużo pare mm zobaczysz wtedy

Chyba sobie jaja robisz żeby popychacz szlifować :F, nie lepiej wkręcić krótszą śrubkę ? Popychacze są na tyle miękkie że one od zwykłego używania się wycierają.
A jak nic nie da to i tak będzie musiał ale troche jak nie wyreguluje może popychacz ma o pare mm za długi chyba że ma ten stary to porówna ja miałem za krótki i nadspawałem go
Zawsze nowy popychacz będzie dłuższy, bo stary się dość w szybkim tempie zużywa. i Lepiej wkręcić krótszą śrubkę niż piłować popychacz, bo jak popychacz ci sie wytrze ano to wkręci dłuższą śrubke, a jak ma już długą to za wiele nie zdziała.

Ja jeszcze bym regulacje przy klamce sprzęgła bardziej wkręcił do klamki,
Stron: 1 2
Przekierowanie