Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 Muli i gaśnie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ile będziesz tak pisał,5 stron gadania i chyba nadal nie przeczyściłeś kranika co jest ważnym czynnikiem,Wiesz co to regulacja gaźnika?Jak muli i jest świeca mokra to za dużo paliwa dostaje ew simering puszcza olej.Tematów multum tylko widzę ze nie chce się tobie szukać i tylko byś natychmiast odpowiedzi chciał
wiesz jednak kranik przeczyscilem bo kupilem nowy Smile a dzis zalozylem drugi gaznik i odpalil ale tylko mial bardzo wysokie obroty ale to wina linki od gazu bo jest cala rozwalona
znowu chcialem sprobowac czy odpali i znowu nic... juz 2 cewki sprawdzalem rozne swiece i nic... jutro jade się spytać mechanika czy nie przyjedzie zobaczyc itd.
Przywież mi ogara to ci zrobię, albo napisz skąd jesteś .

Cewke W/N sprawdzałeś czy tylko cewki zapłonowe ?
tylko tą co się idzie od niego fajka od swiecy ja z Oświęcimia Wink
To może sprawdź tą cewke która jest w iskrowniku.

Jak mi przywieziecz te 250 km albo wiecej to ci zrobie haha
to jest ta cewka ?https://www.google.pl/search?client=opera&q=cewka+w/n+ogar+200&oe=utf-8&channel=suggest&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=dUs3UZeoOaTa4QSijICoBQ&biw=1243&bih=883&sei=eEs3UZXxBcmM4gT6_4DwCA#imgrc=S2Jnoe6qtC53RM%3A%3BoGpYkhaRLNHDuM%3Bhttp%2​53A%252F%252Fogar200.pl%252Fimg%252Fslownik%252F060509162035.jpg%3Bhttp%253A%252​F%252Fogar200.pl%252Findex.php%253Fid%253Dslownik%3B800%3B600 i jak ja sprawdzic ?
dzisiaj go odpalilem bo pokrecilem troche wałem ;D mial ciagłe full obroty a jak dalem na 2 to mul i zgasl
jeszcze dodam ze nie odrazu zapalil tylko musialem go troszke pchac szarpal tak powoli az odpalil i tak za kazdym razem
dajcie mi jakies odpowiedzi czemu tak się dzieję może jutro sie jeszcze pobawie wałem hah ;D
obstawiam że to pewnie zapłon ale niestety go nie umiem ustawić ;<
Dobrze mówisz, spróbuj ustawic zapłon.
Odkręcasz świecę, wkładasz coś w otwór do świecy (np gwóźdź, śrubokręt). Później kręcisz wałem tak aby tłok doszedł do GMP (górny, martwy punkt). Zaznaczasz sobie odległośc na tym gwoździu czy czymś jak daleko jest tłok, np. według krawędzi głowicy. później odmierzasz na gwoździu 1.8-2mm w przód, wkładasz spowrotem w otwór od świecy, cofasz wał i ustawiasz tłok w takiej pozycji aby drugi znacznik który zrobiłeś na gwoździu zbiegał się z twoim punktem odniesienia (ja podałem krawędź głowicy). w tym położeniu, odkręcasz w komorze zapłonu 'łapki' trzymające cały stator na miejscu. wtedy delikatnie obracając iskrownikiem w lewo/prawo, ustawiasz go w takiej pozycji aby platynki ZACZEŁY się otwierac i miały około 0.05mm rozwarcia. możesz to sprawdzic bibułką, ale najlepiej byłoby szczelinomierzem. jak w tej pozycji platynki zaczynają się rozwierac, to zostawiasz iskrownik w pozycji takiej jakiej jest i przykręcasz te 'łapki' spowrotem. na koniec ustawiasz wał w pozycji w której platynki będą najmocniej rozwarte, i ustawiasz na nich przerwę 0.3-0.4mm. Jak zajrzysz do zapłonu to powinieneś wiedziec jak to zrobic Wink
może wyraziłem się trochę niejasno, ale nie zabardzo umiem tłumaczyc coś co mam jedynie w głowie a nie przed sobą :F
Życzę powodzenia Smile
Zamiast gwoździa, albo śrubokręta, lepiej użyć suwmiarki do odmierzenia tego 1,8-2mm, Po co zaznaczać na gwoździu czy śrubokęcie, jeśli suwmiarka ma głębokościomierz, pomiar wtedy na pewno jest dokładniejszy.
Panowie a co wy na to jakbym kupil nowy kondensator ?
chyba jak bede mial kase to zamowie kondensator a moze to przez to nie pali bo pare miesiecy temu przerywal na full gazie jak juz jechalem na 3 wiec to moze przez to
Nie rozumiem jednego, Po jakiego ciula piszesz te wszystkie niepotrzebne posty.

np. ten ostatni. Poprostu kup i sprawdź, bo to może byc przyczyna, ale weź ustaw zapłon porządnie,A jak przerywa, to może mu paliwa brakować, kranik możę być zapchany, albo coś z uszczelką, albo gaźnik,
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie