Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Wiecej mocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
chłopaki co zrobić jakiś tuning ale normalny żeby ogar szybciej troszeczke jezdził ,żeby się szybko zbierał, bo na 2 osobie to jest tragicznie,pomału jedzie co z tym zrobić ?
odblokuj go czyli:
1. kup nowy gaźnik od jawy bo ma większe dysze .
2.skróć kolanko tak aby do wydechu wchodziło 4-5cm kolanka .
3. ustaw przerwę na zapłonie 1.8-2.0
4.kup albo załatw oryginalny króciec z Jawy który ma szerszy ,,kanał''
po tych przeróbkach z 2 km moc podniesie ci się do około 3.5 km.
(06-01-2013 01:06:13)PatrolCaS napisał(a): [ -> ]odblokuj go czyli:
1. kup nowy gaźnik od jawy bo ma większe dysze .
2.skróć kolanko tak aby do wydechu wchodziło 4-5cm kolanka .
3. ustaw przerwę na zapłonie 1.8-2.0
4.kup albo załatw oryginalny króciec z Jawy który ma szerszy ,,kanał''
po tych przeróbkach z 2 km moc podniesie ci się do około 3.5 km.

nie trzeba całego gaźnika wystarczy tylko dysze całkiem tańszy koszt.
(06-01-2013 01:10:26)romecik1998 napisał(a): [ -> ]
(06-01-2013 01:06:13)PatrolCaS napisał(a): [ -> ]odblokuj go czyli:
1. kup nowy gaźnik od jawy bo ma większe dysze .
2.skróć kolanko tak aby do wydechu wchodziło 4-5cm kolanka .
3. ustaw przerwę na zapłonie 1.8-2.0
4.kup albo załatw oryginalny króciec z Jawy który ma szerszy ,,kanał''
po tych przeróbkach z 2 km moc podniesie ci się do około 3.5 km.

nie trzeba całego gaźnika wystarczy tylko dysze całkiem tańszy koszt.

no z tym masz racje można przecież kupić używane dysze z jawy bo chyba nowych osobno bez gaźnika nie robią.
Robią chyba na allegro się dostanie tylko nie wiadomo czy dobre.Smile
no dobra sprubuje ale ojciec mi mówi że mam zamałe sprężanie powietrza i powiedzał że trzeba kupić nowy cylinder tłok pierscienie tylko nwm jaki tłok czy 2 czy 3 mi się zdaje że 2 leprzy a wy co o tum myślicie ?
Tłok 3 pierścieniowy jest niezbyt dobry bo szybciej sie silnik przegrzewa.Kup nowy tłok 2 pierścieniowy.A w jakim stanie masz cylinder?
Lepiej zrobić szlif oryginalnego cylindra.
no to jak zrobi szlif to tak musi tłok nadwymiarowy kupywać
Mniejszą zembatkę z tyłu albo troszkę większa z przodu. Jak z kolegą daliśmy do 205 od pony to prawie 75 cisną ale mocy nie miał. Big Grin :F
(06-01-2013 20:31:23)Romet Ogar 205 xD napisał(a): [ -> ]Mniejszą zembatkę z tyłu albo troszkę większa z przodu. Jak z kolegą daliśmy do 205 od pony to prawie 75 cisną ale mocy nie miał. Big Grin :F

Nowłasnie i czy jest sens zmienienia zębatek? Nie ma sensu!!!
Większa moc=1. Większe spalanie 2. Mniejsza żywotność silnika 3. Mała różnica mocy w odczuciu. Nie polecam oryginał to jednak oryginał. Wink
(06-01-2013 20:51:18)romeciarz.1 napisał(a): [ -> ]Większa moc=1. Większe spalanie 2. Mniejsza żywotność silnika 3. Mała różnica mocy w odczuciu. Nie polecam oryginał to jednak oryginał. Wink

Tak co do wizualnego to jeszcze trochę można ale bez przesady ale machanicznego to nie robię i nie polecamSmile
Mała różnica? na 1.5 konia można się dość dobrze poruszać, no może nie jest to demon ale się da. Można popróbować z gaźnikiem simsona albo kb60
(06-01-2013 20:51:18)romeciarz.1 napisał(a): [ -> ]Większa moc=1. Większe spalanie 2. Mniejsza żywotność silnika 3. Mała różnica mocy w odczuciu. Nie polecam oryginał to jednak oryginał. Wink


Oni piszą o ODBLOKOWANIU silnika czyli żywotność nie zmniejszy się. Silnik jest przygotowany na odblokowanie.
(06-01-2013 21:40:10)lada97 napisał(a): [ -> ]Można popróbować z gaźnikiem simsona albo kb60

Jak już to k60b :F

wystarczy że odblokuje ten silnik i ma 70km/h jeśli nie był katowany wcześniej.
Stron: 1 2
Przekierowanie