witam. słyszałem że lagi od charta podejdą do ogara 200 bez przeróbek czy to prawda? chodzi mi tylko o to czy pasują na główke ramy bez przeróbek.jakie są koszty regeneracji tych lag i cześci do tego potrzebnych?
czy komfort jazdy jest dużo lepszy? i jak rozwiązać blokadę bębna? ośka i tulejki to nie problem
wejdą ci do Ogara ale zależy jaką masz główke ramy krótką czy długą, jak długą to spokojnie powinny wejść. Najlepiej kupić zawieche wraz z kołem najmniej przeróbek. Komfort jazdy jest o niebo lepszy, ma duży skok i przepieknie pracuje.
Jak byś chciał założyć oryginalne koło z ogara do tego trzeba by dorobić jakiś dystans/blokade coś by wymyślił.Regeneracja takiego zawieszenia to wiadomo simery jakieś groszowe sprawy, wianki na główke ramy tak samo nic drogiego
Tu masz Ogara z lagami Charta:http://p1.bikepics.com/2012%5C02%5C26%5Cbikepics-2354632-full.jpg
Fajnie to wygląda...
wiem że trzeba stopkę dać inną bo orginalna będzie za krótka.ale czy na główkę pasują te lagi bez cięcia? i macie jakiś pomysł na blokadę bębna?
Wszystko pasuje ale jak masz długą główkę ramy.
długą? czyli ile cm? ogar jest z 1988r
Czyli taką co ci siega do końca czesci górnej baku
a one ile sie różniły? popatrze jaką mam u siebie jutro
patrzyłem i mam chyba krótszą główkę bo nie siega do końca baku i ma ok 14,5-15 cm
A od simsona by niepodeszły ?
a jaką wysokość ma głowka ramy w simsonie?[/u]
Ogary z 84 do 85 miały długą główkę ramy,potem krótka,sam mam z 84 roku i mam długą
(31-12-2012 21:39:06)CRAZY_ROMET napisał(a): [ -> ]a jaką wysokość ma głowka ramy w simsonie?[/u]
Jak masz krótką główke ramy to od Sima wejdą
czyli ile cm ma główka simsona? mógłby mi ktoś zmierzyć?
Jeżeli dalej jest to tobie potrzebne, to mogę jutro to zmierzyć