Powiem tak "nie ma to jak wiejski tunig '
D
A kto ma coś nieorginalnego w motorze ??
u mnie w charcie nie oryginalna jest tylna lampa bo mam z WSK
(28-12-2012 23:57:31)SaltKiller napisał(a): [ -> ]Powiem tak "nie ma to jak wiejski tunig ' D
A kto ma coś nieorginalnego w motorze ??
Też mam rózne czesci nie oryginalne w Charcie. Amortyzatory od MZ, korek wlewu od sima , bagazniki boczne z CZ i pewnie sie coś znajdzie jeszcze
Pierwsze charty z taśmy schodziły juz pod koniec 87'
Więc mozliwe, ze klepali je od stycznia 88'
Fajny chart do codziennej jazdy
Fajny jest tylko mam jeden problem coś mu wysiada i dochodze do tego powoli(pewnie gaźnik siada)
gm12f i to go może muli ale na początku jak rakieta szedł
a to odpala i nie chce jechac bo go dławi??
W wakacje odpalał z kopa po pożądnym przelaniu i podczas jazdy go coś muli tak jakby sie nagle wyłączył. I nie chce póżniej odpalic dopiero jak postoi troche to znowu zaskoczy. Silnik jest sprawny, tłok, cylinder tez dobry. Teraz ma problem z odpaleniem go, zaskoczy i tyle (musze chyba gaźnik wyregulowac). A cewke CWN mam nową
ja mam cos takiego ze odpala z 1-2 kopa po przelaniu,ale nie da sie jechac bo jak wbije bieg i chce ruszyc to go dławi i jak zgasnie to tez ciezko go odpalic,u cb powinna pomóc regulacja i dobre czyszczenie,mojemu juz nic niestety nie pomoze
Już to robiłem i jako tako pomaga. Znalazłem taki gaźnik kzpml kraków (chba od kosiarki ) i chce go do charta wsadzić, może to mu pomoże.
(27-12-2012 18:26:43)arasszymaras napisał(a): [ -> ]A jaki masz teraz gaźnik ?
Jest wyraźnie napisane gm12f
Tak jak go kupiłem to był ten sam gaźnik z czarną kratką od powietrza (pewnie chinol).Miał wysokie obroty na tym gaźniku (nie mogłem go wyregulowac)
Póżniej znalazłem taki sam korpus( z srebnym wieczkiem) po ojcu i całe bebechy do niego wsadziłem i chodził. a teraz zdycha mi jak jeżdze.
Może zapchany gazior jest
Czyszczony. Myśle ze cos z elektryką mu sie robi