26-12-2012, 21:47:48
Stron: 1 2
26-12-2012, 21:54:17
słodki jezu co to jest
26-12-2012, 22:40:29
(26-12-2012 21:27:06)Tasiemiec napisał(a): [ -> ]Takie z was majstry że nie widzicie że to Ogar 200?
ogar 200 ze zmienionymi lagami, założoną jakąś wiejską lampą,licznikiem połamanym z charta, siedzeniem z charta i zbiornikiem.
Ale za tą cenę to się opłacało, bo nawet na części to zarobisz sporo.
26-12-2012, 22:55:48
(26-12-2012 22:40:29)kw112 napisał(a): [ -> ](26-12-2012 21:27:06)Tasiemiec napisał(a): [ -> ]Takie z was majstry że nie widzicie że to Ogar 200?
ogar 200 ze zmienionymi lagami, założoną jakąś wiejską lampą,licznikiem połamanym z charta, siedzeniem z charta i zbiornikiem.
Ale za tą cenę to się opłacało, bo nawet na części to zarobisz sporo.
Tak czy inaczej jest to Ogar 200, dlatego nie wiem dlaczego jest z 90'.
26-12-2012, 22:57:05
O kurde aż mi kapcie spadły nie no niezły tjuning powodzenia
26-12-2012, 23:01:46
Z tego co pamietam jeden gościu z Gdańska mial tego Ogara na swoim profilu na bikepics.
http://bikepics.com/members/rman/88romet00/ Tutaj jest więcej zdjęc.
http://bikepics.com/members/rman/88romet00/ Tutaj jest więcej zdjęc.
26-12-2012, 23:05:30
Ogar przebudowany na Charta Tasiemiec, to może być '90 rok bo do 1990 właśnie Ogary 200 klepali
26-12-2012, 23:19:32
(26-12-2012 22:55:48)Tasiemiec napisał(a): [ -> ]Tak czy inaczej jest to Ogar 200, dlatego nie wiem dlaczego jest z 90'.
Właśnie wiem, ten ogar na części byłby dobry, bo przywracanie do dawnego stanu to kłopot wielki, i kosztowny.
27-12-2012, 00:25:23
(26-12-2012 23:19:32)kw112 napisał(a): [ -> ]Właśnie wiem, ten ogar na części byłby dobry
Kilka postów wcześniej napisałem, że na części to jest wyjście, nie wiem po co powtarzać to samo.
27-12-2012, 00:28:28
Najlepsze, że poprzedni właściciel upierał się przy tym że ma Charta (profil na Bikepics)
Skundlony potwornie, ale jeśli jest sprawny mechanicznie to do jazdy na co dzień się nada
Chociaż może faktycznie lepiej na części, błotniki, schowek i bak od Charta pójdą za więcej niż 50 zł wydane na samego Rometa
Skundlony potwornie, ale jeśli jest sprawny mechanicznie to do jazdy na co dzień się nada
Chociaż może faktycznie lepiej na części, błotniki, schowek i bak od Charta pójdą za więcej niż 50 zł wydane na samego Rometa
Stron: 1 2