Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Uaz 469 B 1992
Autor Wiadomość
Taśma Offline
Pro
*
Lady


Liczba postów: 3,975
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
Post: #46
RE: Uaz 469 B 1992
Ja bym zakleił taśmą Wink

Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
05-05-2013 14:11:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,382
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #47
RE: Uaz 469 B 1992
Myślałem o tym. Ostatecznie wystarczyło dokręcić dwie nakrętki głowicy i nie cieknie loo

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
05-05-2013 15:11:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Taśma Offline
Pro
*
Lady


Liczba postów: 3,975
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
Post: #48
RE: Uaz 469 B 1992
i tak dla bezpieczeństwa obkleił bym taśmą.

Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
05-05-2013 15:27:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,382
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #49
RE: Uaz 469 B 1992


Słit focia z rozbierania silnika. Tak wygląda najbardziej the best of na świecie super rozrząd na świecie, jedno-wałkowy bezkolizyjny OHV.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
15-05-2013 01:05:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,869
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #50
RE: Uaz 469 B 1992
na łańcuchu czy na kołach zębatych napęd rozrządu ?
16-05-2013 19:36:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,382
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #51
RE: Uaz 469 B 1992
Koła zębate. Prosto i trwaleBig Grin

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
17-05-2013 09:57:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #52
RE: Uaz 469 B 1992
Robisz uszczelke pod głowicą czy jeszcze coś oprócz tego ?
17-05-2013 10:05:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,382
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #53
RE: Uaz 469 B 1992
Tylko uszczelkę. Wczoraj przyszła, po weekendzie biorę się do roboty.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
17-05-2013 10:38:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,382
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #54
RE: Uaz 469 B 1992
Pytanie do oczytanych/obeznanych. Męczę się z tą głowicą(spieczona z jedną szpilką), ale już prawie zeszła.

Ale nie o tym. Skoro mam już kolektor na wierzchu planuję oldskul-tjunink, a w zasadzie poprawę tego co spaprała fabryka. Zdarcie nadlewów wewnątrz-zrozumiałe. Dopasowanie okien kolektorze do tych w głowicy też(tu to ruscy sobie tolerancję paru milimetrów stosująBig Grin)-też jasne.

Natomiast spytać się chcę o polerkę wewnątrz kolektora. Że wydechowe można na lustro to jasne, ale jak z dolotowym? Bo słyszałem opinię że tam chropowatości trochę być musi i lustro odpada, a może i lepiej nie ruszać. Prawda to?

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
06-06-2013 14:27:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #55
RE: Uaz 469 B 1992
Chodzi o zawirowania mieszanki, jak niby troche chropowaty jest. Jedyne co to można zeszlifować wżery i wiadomo spasować z kanałami głowicy. Nie ma co polerować na lustro , można go tylko lekko papierem przejechać.
Wydechowy można jak najbardziej na lustro.
06-06-2013 14:43:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Irek za ten post.
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,382
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #56
RE: Uaz 469 B 1992
Dzięki, jak się skończy zawirowanie na uczelni uzbroję się w czteropak, ścierniwo i będę rzeźbił.

Ogólnie w silnikach Uaza drzemie spory potencjał. Z fabrycznych 70-90 koni(były różne wersje, moja gdzieś pośrodku) bez wielkich ingerencji ludzie wyciągali 120-130. Głowica i wałek rozrządu od Wołgi i ludzie wygrywali RMPST(serie terenowych rajdów szybkościowych) zostawiając w tyle maszyny napędzane silnikami Merca i BMW.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
06-06-2013 14:57:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #57
RE: Uaz 469 B 1992
No dokładnie. Dużo zyskasz także na dokładnej regulacji szczególnie zapłonu. Jako że jeździ na LPG seryjne nastawy biorą w d*pe więc eksperymentalnie możesz dobrać taki kąt by pracował jak najlepiej, tzn na granicy wyraźnego spalania stukowego. Natomiast w takich silnikach przy nagłym otworzeniu przepustnicy pod obciążeniem krótkotrwałe i niezbyt intensywne spalanie stukowe jest objawem prawidłowej regulacji więc prawidłowo kąt dobiera sie eksperymentalnie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-06-2013 15:23:06 przez Irek.)
06-06-2013 15:20:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Irek za ten post.
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,382
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #58
RE: Uaz 469 B 1992
Nad zapłonem jeszcze trzeba posiedzieć. Bo wszystko niby ok, ale na wysokich jakby nie do końca. Jest ten podciśnieniowy regulator, ale nie mam pewności czy działa na 100%.

Irek-serdeczne dzięki. Mądrego zawsze warto posłuchać.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-06-2013 15:50:36 przez nie_mientki.)
06-06-2013 15:32:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,382
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #59
RE: Uaz 469 B 1992

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
06-06-2013 17:21:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post.
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #60
RE: Uaz 469 B 1992
Regulator podciśnieniowy łatwo zdiagnozować, po prostu wyjmując go i pociągając powietrze choćby ustami w miejscu podłączeniu przewodu podciśnienia. Jeśli jest sprawny dźwignia regulatora która jest zamocowana na osi aparatu poruszy się .
Drugi prosty test to sprawdzenie czy nie ma dziury w obrotach. Jeśli nagłe wciśnięcie gazu nie powoduje odpowiedniej reakcji w czasie jazdy regulator może być niesprawny
Brak mocy na wysokich obrotach też może wskazać na regulator ; wiadomo im większe obroty -> większe podciśnienie -> większy kąt wyprzedzenia zapłonu. Jeśli kąt jest z mały może sie krztusić, brakować mocy itd

A i takie pytanko : jak w nim siedzi gaźnik ? 1 czy 2 przeloty ? Pompka przyspieszająca jest ?
Jako że nie jest to egzemplarz wojskowy nie posiada odcięcia obrotów jak inne radzieckie wojskowe pojazdy ?
Jeszcze polece Ci tą książke http://allegro.pl/poprawa-ekonomicznosci...28755.html kosztuje śmieszne pieniądze a jest w niej mnóstwo cennych informacji o regulowaniu aut wyposażonych w gaźnik i konwencjonalny zapłon. Odnosi sie głównie do 125p i 126p ale wskazówki można zastosować do każdego auta.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-06-2013 19:45:54 przez Irek.)
06-06-2013 19:39:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Pegaz 750 - kolejny Robak
Ostatni post: Jaca
Dzisiaj 07:55:14
» Odpowiedzi: 152
» Wyświetleń: 53752
Numery karterów S38 B4
Ostatni post: Bzyczek
Dzisiaj 02:33:46
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 23
Koło komar 2350 brak stab...
Ostatni post: Kacper_R
Dzisiaj 02:07:00
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 27
Filtr oleju zamiennik do ...
Ostatni post: Gucio76
Dzisiaj 01:56:31
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 21
Witam .
Ostatni post: Elektronik
Dzisiaj 01:14:25
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 76
Instalacja Romet Chart
Ostatni post: wkzarci
Dzisiaj 00:53:33
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 516
Ogar 200 88r. Mandaryna
Ostatni post: romek
Wczoraj 23:56:47
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 262
205A
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:16:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 81
Replika Prototypu Romet M...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:12:06
» Odpowiedzi: 112
» Wyświetleń: 52046
Renowacja obręczy - jak l...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:09:57
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 104
Kto z Małopolski, okolic ...
Ostatni post: Elektronik
Wczoraj 20:04:19
» Odpowiedzi: 30
» Wyświetleń: 10888
Projekt Romet Dzik Enduro...
Ostatni post: krystian276
26-03-2024 23:15:36
» Odpowiedzi: 475
» Wyświetleń: 165691
Kupię ramę z papierem do ...
Ostatni post: kamil661
26-03-2024 20:51:41
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 59
Poziom paliwa gaźnik Duel...
Ostatni post: Mixol
26-03-2024 11:53:13
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 351
Czyżby T-3 nie istniał?
Ostatni post: romek
26-03-2024 00:12:36
» Odpowiedzi: 58
» Wyświetleń: 38390

Reklama