Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar s38 problem
Autor Wiadomość
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,556
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #16
RE: Komar s38 problem
Skoro simering od strony zapłony był trafiony to może ten od strony sprzęgła jest też lewy.
01-10-2018 20:07:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,577
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #17
RE: Komar s38 problem
Podejrzewam, że ten od zapłonu był tylko wypchnięty z gniazda (halo, autor!) i oznajmił w ten sposób, że kondensator dokonał żywota. Niemożliwe, żeby oba simmerringi zostały uszkodzone z dwóch różnych powodów w tym samym czasie. Moim zdaniem prawy był tylko powierzchownie uszkodzony, ale sprawny.
Nie ma zdjęć, więc trzeba zgadywać.

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
01-10-2018 21:07:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,556
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #18
RE: Komar s38 problem
W sumie też prawda, ale jak piszesz bez zdjęć możemy sobie wróżyć Smile
01-10-2018 23:15:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
TheKocur Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 386
Imię: Łukasz
Skąd: Sieczka (EPI)
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #19
RE: Komar s38 problem
Jak dajesz na tłok i nawet nie pryknie. To albo kompresji nie ma albo iskra ginie w cylindrze. Proponuję zrobić tak: Na próbę zmniejszyć przerwę na świecy do jakiś 0.2mm. Możesz także spróbować z zapłonem bateryjnym (akumlator i cewka butelkowa z samochodu). Nie możliwe, że przez ten olej nie odpala. Pamiętam jak zaleawałem cylinder olejem w moim romecie, bo długo stał i odpalał bez problemu.
02-10-2018 06:24:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
komar$cross$junak Offline
Nowy
*


Liczba postów: 22
Imię: krystian
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Komar
Post: #20
RE: Komar s38 problem
Było tak jak mówicie. Ten od strony magneta wypchnięty a ten od sprzęgła przejechany przed podkładkę pod koszem więc wymieniłem. Kondensator przedwczoraj wymieniony. Nadal nic...

Jak napisałem na początku mam zapłon bateryjny

Wysłać jakieś zdjęcia? Powiedźcie czego.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-10-2018 20:52:34 przez komar$cross$junak.)
03-10-2018 20:50:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
TheKocur Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 386
Imię: Łukasz
Skąd: Sieczka (EPI)
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #21
RE: Komar s38 problem
Jeżeli się tak stało z tymi uszczelniaczami to wał może latać na boki, pociągnij i popchnij za magneto, (nie powinno się przesuwać) Wink A wracając to tematu, nie chce być upierdliwy, ale sprawdzałeś kompresje?
03-10-2018 22:09:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
komar$cross$junak Offline
Nowy
*


Liczba postów: 22
Imię: krystian
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Komar
Post: #22
RE: Komar s38 problem
(03-10-2018 22:09:42)TheKocur napisał(a):  Jeżeli się tak stało z tymi uszczelniaczami to wał może latać na boki, pociągnij i popchnij za magneto, (nie powinno się przesuwać) Wink A wracając to tematu, nie chce być upierdliwy, ale sprawdzałeś kompresje?

Tak mam około 7 atmosfer . Tylko nie wiem jak sprawdzić czy nie ma czasem przedmuchów.
03-10-2018 22:26:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
TheKocur Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 386
Imię: Łukasz
Skąd: Sieczka (EPI)
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #23
RE: Komar s38 problem
7bar to jeszcze jest okej. Jeżeli chodzi ci o przedmuchy na uszczelce głowicy, to gdyby były dosyć spore to po powolnym kręcenia magnetem byłoby je słychać Wink A i zobacz na przylgni głowicy czy nie ma jakiegoś nalotu oznaczającego przedmuch, tak samo na cylindrze
04-10-2018 09:19:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
komar$cross$junak Offline
Nowy
*


Liczba postów: 22
Imię: krystian
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Komar
Post: #24
RE: Komar s38 problem
(04-10-2018 09:19:19)TheKocur napisał(a):  7bar to jeszcze jest okej. Jeżeli chodzi ci o przedmuchy na uszczelce głowicy, to gdyby były dosyć spore to po powolnym kręcenia magnetem byłoby je słychać Wink A i zobacz na przylgni głowicy czy nie ma jakiegoś nalotu oznaczającego przedmuch, tak samo na cylindrze

Nie akurat te miejsca wyglądały spoko jedyne co rzuciło mi się w oczy to to, że tłok był brązowy nad pierścieniami.
04-10-2018 18:35:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:41:22
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 1410
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1427
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1638
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 544
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10668
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 609
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 139
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 180
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16324
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Wczoraj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 147
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
23-04-2024 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 222
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 221
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
22-04-2024 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 188
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1108
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 157

Reklama