Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Kadet] Ostateczne składanie silnika - Pomoc?
Autor Wiadomość
Pan Zdzisław Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 205
Imię: Piotr
Skąd: Kłodzko
Pojazd: Inny
Post: #271
RE: Ostateczne składanie silnika - Pomoc?
Wracając Romet jeździ. Da się nim przejechać z punktu A do B. Jednak na starym gaźniku był słaby, a na nowym nierówno oddawał moc, ale jeździł dość dobrze. Okazało się, że problem nie leży w gaźnikach, a w zapłonie. Raz palił z kopa, raz z po pychu, a raz w ogóle. Zdjąłem lewą pokrywę, zauważyłem, że przerwa na platynkach miała 1mm, zamiast 4mm jak wcześniej ustawiałem. Więc od nowa wyregulowałem zapłon. Dałem wyprzedzenie na 3mm zamiast tych 2,5mm. Patynki ustawiłem na przerwę 3,5 mm. Wszystko złożyłem i odpalił na strzała (Na jednym i drugim gaźniku). Problem polega na tym, że później (prawdopodobnie jak się nagrzeje) nie chce się odpalić i go krztusi (czasami nawet strzela z rury wydechowej). Podejrzewam, że to winna bolca na iskrowniku, który może się kołysać i przestawiać platynki.

Teraz pytanie czy da się to jakoś sprawdzić? Czy już powinienem to np. nagwintować?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-09-2018 16:33:18 przez Pan Zdzisław.)
19-09-2018 16:32:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Ostateczne składanie silnika - Pomoc? - Pan Zdzisław - 19-09-2018 16:32:17




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Dzisiaj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10580
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 559
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 106
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 166
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16281
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Dzisiaj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 125
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 202
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 211
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
22-04-2024 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 174
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1097
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 135
Cześć
Ostatni post: Arsonn13
21-04-2024 21:20:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 126
Regeneracja gwintu na wyd...
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:19:20
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 17748
Romet Chart 210
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:15:41
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 1177
Motorynka M3 by Decuu
Ostatni post: romek
20-04-2024 20:09:48
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 16591

Reklama