Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Romet Duet
Autor Wiadomość
Galid Offline
Nowy
*


Liczba postów: 7
Imię: Artur
Skąd: Kraków
Pojazd: Inny
Post: #1
Romet Duet
Serwus! Witam wszystkich użytkowników forum! Jestem nowy więc za wszystkie faux pas wielkie sorry!

Jakiś czas temu stałem się szczęśliwym posiadaczem roweru Romet Duet. Zawsze marzyłem o tym żeby mieć tandem. Trafiła się okazja i o to jest! Chciałbym również zrobić swojej narzeczonej prezent odnawiając ten rower - ma być to niespodzianka. Poniżej zamieszczam kilka zdjęć. Od razu uprzedzam, jestem kompletnym amatorem i lakiem, nie znam się za bardzo na rowerach. Czytam forum i liczę na waszą pomoc w odnowieniu tego pięknego roweru.












Rower nabyłem w takim stanie jaki przedstawiają zdjęcia. Jak widać jeden ząbek od napinacza łańcucha jest złamany, czy to bardzo będzie przeszkadzać podczas jazdy? Myślę, że teraz zajmę się polerką kierownicy, sztycy etc.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-07-2017 21:57:06 przez Galid.)
13-07-2017 21:55:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Wigrus Offline
Złomiarz, czy kolekcjoner?
*


Liczba postów: 1,965
Imię: Jasiek
Skąd: Warszawa
Pojazd: Inny Romet
Post: #2
RE: Romet Duet
Cześć! Niestety zdjęcia się nie wyświetlają, proponuję wrzucić je na forumowy hosting. Co do napinacza, to jedynym słusznym rozwiązaniem będzie sprawdzenie go w akcji. W razie czego myślę, że jakąś rolkę można dopasować od przerzutki.

Wysłane z mojej Nokii 3310 za pomocą Tapatalk 2
15-07-2017 15:49:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Galid Offline
Nowy
*


Liczba postów: 7
Imię: Artur
Skąd: Kraków
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Romet Duet
Nie umiem wkleić zdjęć żeby się wyświetlały się na forum. Dlatego wkleję linki.