Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
Autor Wiadomość
XeardonLordeX Offline
Od grata, po śliczny klasyk.
*


Liczba postów: 143
Imię: Klaudiusz
Skąd: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
Witam, mam problem z tym iż jak odpale mojego ogarka 200 (odblokowany z modułem VAPE) to chodzi normalnie, pali od pierwszego kopa za każdym razem, lecz, na postoju obroty są spoko wbija sie na nie bez problemu, jak nim ruszam to jest okropnie, ledwo co wystartuje, ledwo co na dwójke wejdzie, jak już dam na trójke to na poziomej trzyma prędkość i obroty a na lekkim wzgórku 1 stopnia już spada z obrotów i cisne nim na dójce bo na tójce t o obrót więcej nie wejdzie, na trójce nim dojechałem do domu po dłuższej trasie czyli 35 km okolo, potem na trójce siły za chiny nie chciał znaleźć, gaźnik to aż błyszczy, bo go już 3 razy czyściłem i dmuchałem, dysze wymieniałem, pływak zasuwa jak ta lala, przepustnica też, iglica to chyba lepszy ma stan teraz niż fabryczny, kranik przeczyszczony, filtr powietrza czyściutki, jechałem nawet bez (nie polecam na dłuższą trase niż 10m, dźwięk okropny), no i jeszcze świece wymieniałem, kable sprawdzałem wszystkie, olej do komory spalania sie nie dostaje ze skrzyni. Więc jeśli ktoś wie czemu on pyrka ino 40km/h to mi mówcie, bo powoli kończą mi sie pomysły. Postawie browca osobie która mi pomoże (wytłumaczy na czym polega problem i dzięki temu mój moplik bydzie pyrkoł znowu 65km/h). Z góry dzięki
23-10-2016 00:20:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,757
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #2
RE: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
Jedno słowo klucz - kompresja. Nic innego mi się tutaj na myśl nie ciśnie. Miałem identyczny przypadek, co niektórzy pewnie jeszcze do dzisiaj pamiętają jak mój Ogar ledwo jechał. Sytuacja wyglądała wręcz identycznie jak ta opisywana przez Ciebie.

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
23-10-2016 00:51:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post.
XeardonLordeX Offline
Od grata, po śliczny klasyk.
*


Liczba postów: 143
Imię: Klaudiusz
Skąd: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
(23-10-2016 00:51:06)Quake96 napisał(a):  Jedno słowo klucz - kompresja. Nic innego mi się tutaj na myśl nie ciśnie. Miałem identyczny przypadek, co niektórzy pewnie jeszcze do dzisiaj pamiętają jak mój Ogar ledwo jechał. Sytuacja wyglądała wręcz identycznie jak ta opisywana przez Ciebie.

No właśnie też sie tak zastanawiałem, możliwe że w następną sobotke będe go rozbierać, czyli zdejme cylinder, teraz stawia sie kolejne pytanie, pierścienie do wymiany czy cylinder do szlifu?? i tu stawiam problem, zastanawiałem sie też nad kablem wysokiego napięcia ale w to powątpiewałem, podpowiedz mi co wtedy wymieniałeś
:F

Pyrk, pyrk, pyrk,
juz jade, andrzej nie denerwuj sie,
Pyrk, pyrk, pyrk...
23-10-2016 00:57:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,757
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
Silnik. Bo stary w końcu się zatarł. Same pierścienie nic nie dadzą na dłuższą metę. Szlif to podstawa. Ale jak już robić to fest porządnie i od razu remont silnika wypada zrobić.

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
23-10-2016 01:19:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post.
XeardonLordeX Offline
Od grata, po śliczny klasyk.
*


Liczba postów: 143
Imię: Klaudiusz
Skąd: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #5
RE: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
(23-10-2016 01:19:09)Quake96 napisał(a):  Silnik. Bo stary w końcu się zatarł. Same pierścienie nic nie dadzą na dłuższą metę. Szlif to podstawa. Ale jak już robić to fest porządnie i od razu remont silnika wypada zrobić.

Ejjj, to szlif cylindra moge sb od razu pod 60ccm strzelić??? bo w sumie jak sb zrobie szlif to musze kupić większy tłok pierścienie też większe, a w sprawie tego remontu to już rezygnuje bo mój budżet jest ograniczony troche, więc skończe na tym że go zrobie pod 60ccm, przynajmniej zyskam potem na mocy jak go skończe docierać powinien mieć około 3,7KM lub 3,8KM

Pyrk, pyrk, pyrk,
juz jade, andrzej nie denerwuj sie,
Pyrk, pyrk, pyrk...
23-10-2016 01:31:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
W tą moc powątpiewam. Najprościej, zdjąć głowicę i cylinder, to jest godzina roboty (wraz ze złożeniem) aby ocenić stan układu korbowo-tłokowego. Wtedy będziesz wiedział co jest dokładnie do roboty.

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
23-10-2016 01:55:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
XeardonLordeX Offline
Od grata, po śliczny klasyk.
*


Liczba postów: 143
Imię: Klaudiusz
Skąd: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #7
RE: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
Po czym jo mom ci stwierdzić te cuda niewidy?? po tym czy wał korbowy jest ze metalu czy styropaniu czy może tam jest wyświetlacz elektroniczny kolorowy i świeci napis CHUJOWO albo JEST GIT. Wytłumacz jaśniej po prostu

Pyrk, pyrk, pyrk,
juz jade, andrzej nie denerwuj sie,
Pyrk, pyrk, pyrk...
23-10-2016 01:59:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
Jeśli zdejmiesz cylinder, czujesz czy jest luz czy go nie ma. Proste i banalne.

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
23-10-2016 02:06:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo plusminus za ten post.
XeardonLordeX Offline
Od grata, po śliczny klasyk.
*


Liczba postów: 143
Imię: Klaudiusz
Skąd: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #9
RE: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
Ale jak byłby luz to by mi dzwonił, bo jak miałem moje dwa poprzednie motorki a to były ogarki 205 to dzwoniło jak było coś z wałem, dzwoniło na telefon, jak nie odebrałe, to dzowniło za chwile znowu, i silnik godoł a wręcz sie darł do słuchawki że coś z wałem jest nie tak. A tak na powaznie to też obczaje co jest z wałem, dzięki.

Pyrk, pyrk, pyrk,
juz jade, andrzej nie denerwuj sie,
Pyrk, pyrk, pyrk...
23-10-2016 02:12:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Arexu17 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 188
Imię: Arek
Skąd: Radymno
Pojazd: Inny
Post: #10
RE: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
Miałem podobnie i był zasyfiony układ wydechowy
23-10-2016 02:28:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
XeardonLordeX Offline
Od grata, po śliczny klasyk.
*


Liczba postów: 143
Imię: Klaudiusz
Skąd: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #11
RE: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
Dobra zrobie w nim sobie generalne czyszczenie, obczaje cylinder, tłok, pierścienie, wał korbowy, korbowód, wyczyszcze tłumik (jeśli ktoś ma schemat wydechu całego to prosze o wyslanie w komentarzu). Wie ktoś może jak zniwelować bieg zerowy pomiędzy 2 oraz 3 biegiem??? Bo czasami przeszkadza

Pyrk, pyrk, pyrk,
juz jade, andrzej nie denerwuj sie,
Pyrk, pyrk, pyrk...
23-10-2016 02:44:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #12
RE: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
zaspawać jeden ząbek w automacie.
23-10-2016 05:12:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
XeardonLordeX Offline
Od grata, po śliczny klasyk.
*


Liczba postów: 143
Imię: Klaudiusz
Skąd: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #13
RE: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
te zaspawanie ząbka serio coś da?? bo sie troche obawiam

Pyrk, pyrk, pyrk,
juz jade, andrzej nie denerwuj sie,
Pyrk, pyrk, pyrk...
23-10-2016 12:51:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
XeardonLordeX Offline
Od grata, po śliczny klasyk.
*


Liczba postów: 143
Imię: Klaudiusz
Skąd: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #14
RE: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma

Pyrk, pyrk, pyrk,
juz jade, andrzej nie denerwuj sie,
Pyrk, pyrk, pyrk...
29-10-2016 17:40:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,556
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #15
RE: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
ja na to : wymień to
29-10-2016 18:11:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 23:48:37
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 249
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
Wczoraj 23:31:16
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 219
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
Wczoraj 18:17:17
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1460
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
Wczoraj 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 49
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1460
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1650
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
24-04-2024 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 547
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
24-04-2024 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10710
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 645
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 154
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 188
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16375
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
24-04-2024 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 159
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 240
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1116

Reklama