Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z wkręceniem suportu do Rometa ZZR Jaguar.
Autor Wiadomość
Korn4 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Anthony
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Inny
Post: #1
Problem z wkręceniem suportu do Rometa ZZR Jaguar.
Siemka, jakiś tydzień temu zakupiłem na aukcji ramę Rometa Jaguara wraz z widelcem, dzisiaj dopiero dotarł suport Shimano BB-5500 pod mufę 68 mm, bc 1.37x24, z ośką 109.5 mm, pod te ramkę i korbę Shimano Ultegra FC-6500. Rama ma gwinty w standardzie brytyjskim (BSA), szerokość mufy też pasuje, a mimo wszelkich starań nie mogę wkręcić suportu w mufę. Gwinty wcześniej dokładnie wyczyściłem szczotką drucianą tak żeby zedrzeć pozostałe resztki lakieru i brudy, wszystko dokładnie nasmarowałem i przy każdej próbie wkręcenia gwinty albo mi przeskakują albo krzywo wchodzą, używałem sporo siły, ale i tak nie dało się dokręcić suportu do końca. Z racji tego że jest to stara rama myślałem o tym żeby prze gwintować na nowo mufę, ale nie wiem czy jest to dobry pomysł, myślałem może że jest to kwestia tego że stosuje suport z mocowaniem Octalink, ale raczej nie ma to żadnego wpływu na gwinty. Jak myślicie co zrobić? Na początku zauważyłem też, że gwinty są odwrotnie niż na oznaczeniach na suporcie, to znaczy jeśli wkręcam suport zgonie z oznaczeniami (lewa prawa strona) to za chiny ludowe nie chce się nawet wkręcić ponieważ gwinty w mufie są jakby zamienione lewy z prawym. Nie chce używać więcej siły po i tak jedna miska suportu mocno się już zdarła od za dużej siły. Jak coś jest niezrozumiałe proszę pytajcie, ciężko jest mi opisać te sytuację.


Załączone pliki Miniatury
   
20-07-2016 23:19:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Problem z adv 250
Ostatni post: Dominik5555
Dzisiaj 18:07:21
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 527
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Dzisiaj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10601
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 565
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 117
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 171
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16286
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Dzisiaj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 133
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 205
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 212
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
22-04-2024 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 178
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1101
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 146
Cześć
Ostatni post: Arsonn13
21-04-2024 21:20:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 127
Regeneracja gwintu na wyd...
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:19:20
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 17750
Romet Chart 210
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:15:41
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 1181

Reklama