Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Ankieta: Jaki typ Sporta posiadasz? Jeśli nie masz - nie udzialaj odpowiedzi
2360
2361 (stary typ)
2361
2350-2
[Wyniki ankiety]
 
Odpowiedz 
Komar Sport...
Autor Wiadomość
Suwmiarka Offline
Komarowiec
*


Liczba postów: 521
Imię: Rafał
Skąd: RZS
Pojazd: Inny
Post: #1
Komar Sport...
No to zacznijmy od początku::

2360 (II połowa 1971- I połowa 1972)
Prace nad tym modelem pojawiły się najprawdopodobniej już w 1971r. Powstał na bazie ówczesnego 2350*. W stosunku do podstawowego Komara 3 miał zmienioną kierownicę, zbiornik paliwa I siedzenie (części te miały pochodzić z Włoch). Kolorystyka: ciemno czerwony (cały motorwer za wyjątkiem obudowy lampy, zawieszenia przedniego i stopek - były czarne) = = niebieski (cały motorower za wyjątkiem obudowy lampy, zawieszenia przedniego, osłon gaźnika i stopek - były czarne). Tabliczka znamionowa starego typu tzw. duża

2361 z początku produkcji (II połowa 1972 – I połowa 1973)
*1972 - W stosunku do modelu 2360 dostał bak produkcji krajowej o nieco innych kształtach I przetłoczeniu na ramę z przodu (późniejsza wersja miała uchwyty), a także siedzenie produkcji polskiej. W pojedynczych egzemplarzach zdarzały sie części od 2360. Kolorystyka: ciemno czerwony (przednie zawieszenie, błotniki) ; srebrny (bak) ; czarny (rama, osłony gaźnika, stopki). Naklejka na obudowie licznika różniła się od później stosowanych.
*1973 – pojawiła sie plastikowa obudowa lampy przedniej I czarne manetki Romet. Kolorystyka: niebieski (przednie zawieszenie, błotniki, rama) ; srebrny (bak) ; czarny (osłony gaźnika, stopki)

2361 (II połowa 1973 - początek 1976)
Otrzymał bak ze zmienionym mocowaniem (zamiast przetłoczenia na ramę z przodu - uchwyty).

*ówczesny 2350 – tzn. Komar 3 z początku produkcji. Miał metalową obudowę lampy, stary typ mocowania pedału hamulca tylnego i kremowe manetki.

Kolorystyka: 1973 *niebieski jasny (przednie zawieszenie, rama, błotniki, tylny wachacz), czarny (osłony gaźnika, stopki), srebrny (bak) 1974 *niebieski (przednie zawieszenie, błotniki), czarny (rama, osłony gaźnika, stopki), srebrny (bak) *czerwony (przednie zawieszenie, błotniki, wachacz tylny), czarny (rama, osłony gaźnika, stopki), srebrny (bak) *niebieski jasny (przednie zawieszenie, rama, błotniki, tylny wachacz), czarny (osłony gaźnika, stopki), srebrny (bak) *czerwony (przednie zawieszenie, rama, błotniki), czarny (osłony gaźnika, stopki), srebrny (bak) 1975 *zielony (przednie zawieszenie, błotniki, tylny wachacz), czarny (rama, oslony gaźnika, stopki), srebrny (bak) *niebieski (przednie zawieszenie, rama, bak, błotniki, tylny wachacz), czarny (osłony gaźnika, stopki) 2350-2 (1975) Komar 3 z płaską kierownicą I siedzeniem od Sporta. Jak typowa trójka z tego okesu posiada nowszy pedał hamulca. Na tabliczce znamionowej widnieje model 2350. Kolorystyka: *czerwony (przednie zawieszenie, rama, bak, błotniki, wachacz tylny), czarny (osłony gaźnika, stopki) *czerwony (przednie zawieszenie, bak, błotniki, wachacz tylny), czarny (rama, osłony gaźnika, stopki) *zielony (przednie zawieszenie, rama, bak, błotniki, wachacz tylny), czarny (stopki)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-06-2016 14:25:36 przez nie_mientki.)
28-06-2016 10:39:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Problem z adv 250
Ostatni post: Dominik5555
Dzisiaj 18:07:21
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 527
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Dzisiaj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10601
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 564
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 115
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 171
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16286
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Dzisiaj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 133
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 205
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 212
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
22-04-2024 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 178
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1101
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 146
Cześć
Ostatni post: Arsonn13
21-04-2024 21:20:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 127
Regeneracja gwintu na wyd...
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:19:20
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 17750
Romet Chart 210
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:15:41
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 1181

Reklama