Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Renowacja-Komar 2350
Autor Wiadomość
kuzma Offline
Technik
*


Liczba postów: 536
Imię: Suzuki GF 250
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #31
RE: Renowacja-Komar 2350
Pisząc wpis :
( opinia rzeczoznawcy 3 egzemplarze , pieczątki podpisy itp. związane z białą kartą )


http://oldtimery.com/index.php?option=co...Itemid=714


Z tej strony pobierz listę rzeczoznawców zadzwoń do kogoś w twoim regionie i będziesz wiedział ile i za co

Sprzedam zabytkową Suzuki GF 250 jedyny egzemplarz w Europie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2016 13:29:38 przez kuzma.)
10-01-2016 13:15:46
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Kamil_men Offline
Nowy
*

Liczba postów: 2
Imię: Kamil
Skąd: Tychy
Pojazd: Romet Komar
Post: #32
RE: Renowacja-Komar 2350
Niestety na giełdzie kompletnie nic nie mieli do mojego komara.. Kolego Tipowg dłubie sobie w wolnej chwili jak na razie takie czyszczenie i sprawdzanie co się nadaje a co nie, Lista z zakupami rośnie w oczach Smile Pisałem już na początku że nie będę się z tym spieszył i robię to przede wszystkim dla siebie.

Z rejestracją na zabytek mi powiedzieli w wydziale komunikacji że sporządzenie ewidencyjne karty pojazdu zabytkowego kosztuje 250 zł, potem dochodzi do tego badanie techniczne robione przez rzeczoznawce 250 zł, 50 zł tablica rejestracyjna (żółta), dowód osobisty 50 zł. I wspomniał o tym jeszcze że gdy go już przerejestruję na zabytek dojdą koszty w wysokości 90 zł za zgodę konserwatora jeżeli będę coś chciał wymienić w motorowerze. Potem zapytałem z "czystej ciekawości" czy da się zarejestrować motorower bez papierów to powiedział że są firmy które się tym zajmują i kosztuję to od 350 zł za sporządzenie historii czy jakoś tak. Ja się osobiście na tym nie znam więc wolę zapytać dwa razy. Takiej informacji udzielił mi wydział komunikacji więc coś chyba prawdy w tym musi być.
10-01-2016 13:52:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mariusz Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 213
Imię: Mariusz
Skąd: Bielsko-Biała
Pojazd: Inny
Post: #33
RE: Renowacja-Komar 2350
Podjadę jutro do pzmotu i zapytam.
10-01-2016 14:10:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
tipowg Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 288
Imię: Łukasz
Skąd: Garwolin
Pojazd: Inny
Post: #34
RE: Renowacja-Komar 2350
No badanie techniczne to robi diagnosta nie rzeczoznawca. I fakt kosztuje tak koło 200-250 zł.
Rzeczoznawca stwierdza stopień oryginalności ale pytałem kilku i każdy robi tylko z biała kartą czyli łyka 400 za swoją robotę. Zgłoszenie do konserwatora około 30-50 zł i chyba powinno być koszt rejestracji tak jak zwykłego motoroweru czyli jakieś 110 zł.

Fakt dużo pracy cię czeka ale efekt końcowy zawsze rekompensuje te setki godzin przy sprzęcie i wydane pieniądze.
A jesli chodzi o koszty to znam to z własnego doświadczenie. Przy T50 liczyłem koszt odnowienia na 400 zł a jestem w 3/4 prac i już przekroczyłem zakładaną kwotę. Najgorzej jest przy pierdółkach niby kosztują 3-8 zł ale nagle jest ich 8-10 i już robi się z tego znacząca kwota.

KOMAR 2350 - 1976r - z papierami
Romet 50T1(50TS) - 1979r- z papierami od 1 właściciela
Riga 13 - 1982 - rower z silnikiem
Mz ES150 - 1963 - brak papiera tylko umowa
Mz ES250 - 1971 - z papierami
WSK125 - 1983 - z papierami i rachunkiem zakupu z GS-u
10-01-2016 15:45:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kamil_men Offline
Nowy
*

Liczba postów: 2
Imię: Kamil
Skąd: Tychy
Pojazd: Romet Komar
Post: #35
RE: Renowacja-Komar 2350
Mariusz daj znać co Ci powiedzieli. Tipowg masz rację pierdoły są niby tanie ale jak się uzbiera to robi się całkiem spora sumka zwłaszcza że chciało by się wszystko nowe kupować Smile Już teraz wiem że piaskowanie i malowanie proszkowe będzie mnie kosztować 300zł do tego silnik na który chcę przeznaczyć 150zł co jest małym wyzwaniem bo w okolicy są cztery silniki tylko ceny zaczynają się od 200zł do 350zł wole podjechać i oglądnąć silnik osobiście niż kupować na internecie. Potem dojdzie jeszcze wydatek dwie opony i dętki, no i chciałbym jeszcze ogarnąć chromy nie licząc pierdółek schowków i maskownic gaźnika a reszta wyjdzie w czasie.
10-01-2016 21:19:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mariusz Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 213
Imię: Mariusz
Skąd: Bielsko-Biała
Pojazd: Inny
Post: #36
RE: Renowacja-Komar 2350
Dam dam.
na co liczycie 400zł?
Nowy Polski tłumik 200zł. Rawki nowe chiny po 60 chromowanie starych mnimum 200 za szt. A ile kosztuje pochromowanie reszty?
Szprychy 1,60 china za szt ponad 3,50 za PL.
piaskowanie moto 100. Lakier proszkowy 100zł zakladam ze szpachli nie trzeba bylo bo jak trzeba to proszkowe odpada zostaje glaskanie kitu i akryl.
Liczymy dalej? Z welką przykrością stwierdzam ze 400 to na start jest zeby zacząć. Ja przestałem liczyć po 2 tyś. Ale efekty są .....
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2016 22:41:59 przez Mariusz.)
10-01-2016 22:40:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kamil_men Offline
Nowy
*

Liczba postów: 2
Imię: Kamil
Skąd: Tychy
Pojazd: Romet Komar
Post: #37
RE: Renowacja-Komar 2350
Mariusz wiesz coś już ?

Dziś do mnie dotarła pokrywa narzędziowa i na dniach może ogarnę silnik. I na razie tyle, chwilowy brak czasu na cokolwiek.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/c57e9ba7a1071f82
13-01-2016 22:34:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rafku Offline
Drucidruci tu
*


Liczba postów: 1,821
Imię: Rafał
Skąd: Bartoszyce
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #38
RE: Renowacja-Komar 2350
(10-01-2016 22:40:05)Mariusz napisał(a):  Lakier proszkowy 100zł

Chłopie gdzie ci za tyle komara proszkowo pomalują?

To mi MOTORYNKĘ po ZNAJOMOŚCIACH za 150 zł pomalowali, a i tak 2 dychy wytargowałem HuhHuh


Gdzie ta lakiernia?

Pony 50-M2 '82
Ogar 200 '88
50T1 '80

Komar 2351 '79
Mini ścigacz 50cc
Bemi Cross 110cc
Bashan ATV 150cc
13-01-2016 23:31:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
175mateusz Offline
zbieracz
*


Liczba postów: 462
Imię: mateusz
Skąd: lubin
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #39
RE: Renowacja-Komar 2350
Kolego a nie myślałeś nad jakimś dawcą papierów i części?
13-01-2016 23:42:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
tipowg Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 288
Imię: Łukasz
Skąd: Garwolin
Pojazd: Inny
Post: #40
RE: Renowacja-Komar 2350
Mariusz 400 wyszly mi graty do silnika opony detki i kilka garsci pierdul tulejki srelki i inne. Na teraz skladam do kupy bo wszystko jest. Tak zeby stal na wlasnyvh kolach.

tapatalk

KOMAR 2350 - 1976r - z papierami
Romet 50T1(50TS) - 1979r- z papierami od 1 właściciela
Riga 13 - 1982 - rower z silnikiem
Mz ES150 - 1963 - brak papiera tylko umowa
Mz ES250 - 1971 - z papierami
WSK125 - 1983 - z papierami i rachunkiem zakupu z GS-u
13-01-2016 23:54:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mariusz Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 213
Imię: Mariusz
Skąd: Bielsko-Biała
Pojazd: Inny
Post: #41
RE: Renowacja-Komar 2350
No tak ale te 400 to tylko cześć. A malowanie
Chrom? Stanowczo 400nie wystarczy. Wielokrotność tej kwoty tak. Niestety Smile graty do silnika ok. A szlif i wał? Stary wymaga naprawy. Łożyska kupiłeś chiny za 5zł czy polskie albo czeskie po 12zł. Sam nowy tłumik to koszt okolo 200zł. No a jak u ciebie z chromem?

Co do rejestracji. Mi w automobilklubie beskidzkim prezes powiedział ze na gotowo robi za 500zł. Razem z wnioskiem o przegląd. Przegląd okolo 100zł. Potem jakiś wpis. I inne drobiazgi. I wydział komunikacji. W sumie około tysiaca. Niestety potwierdził ze są rzeczoznawcy którzy biorą za komarka 700zł. Nie skomentował tego. Dodał ze przy komarku to pewnie coś tam jeszcze urwie na cenie.
Trzeba dodać ze jestem członkiem pzm. Wiec jakąś zniżkę mi policzy. Bede to przerabiał wiosną albo latem. Z wską to wtedy opiszę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-01-2016 08:19:11 przez Mariusz.)
22-01-2016 08:15:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kuzma Offline
Technik
*


Liczba postów: 536
Imię: Suzuki GF 250
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #42
RE: Renowacja-Komar 2350
Za 500zł (bruto) zrobi ci opinie i białą kartę to nie jest drogo .

Sprzedam zabytkową Suzuki GF 250 jedyny egzemplarz w Europie
22-01-2016 11:39:15
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mariusz Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 213
Imię: Mariusz
Skąd: Bielsko-Biała
Pojazd: Inny
Post: #43
RE: Renowacja-Komar 2350
plus papier do przeglądu
22-01-2016 12:32:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kuzma Offline
Technik
*


Liczba postów: 536
Imię: Suzuki GF 250
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #44
RE: Renowacja-Komar 2350
To zamkniesz się w niecałym 900zł za wszystko . Bardzo tanio

Sprzedam zabytkową Suzuki GF 250 jedyny egzemplarz w Europie
22-01-2016 12:54:47
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet sprint z 1975
Ostatni post: beta1989
Dzisiaj 14:27:46
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 4
Pręt hamulca Ogar 205
Ostatni post: pitus74
Dzisiaj 09:51:40
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 3195
Długość linki sprzęgła
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 22:16:00
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 3005
Projekt Romet Dzik Enduro...
Ostatni post: krystian276
Wczoraj 22:01:34
» Odpowiedzi: 476
» Wyświetleń: 165946
Witam .
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 21:06:58
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 123
Iskrownik/Stator Romet St...
Ostatni post: miszel
Wczoraj 16:09:54
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 42
Numery karterów S38 B4
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 16:01:47
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 69
Pegaz 750 - kolejny Robak
Ostatni post: Jaca
Wczoraj 07:55:14
» Odpowiedzi: 152
» Wyświetleń: 53867
Koło komar 2350 brak stab...
Ostatni post: Kacper_R
Wczoraj 02:07:00
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 52
Filtr oleju zamiennik do ...
Ostatni post: Gucio76
Wczoraj 01:56:31
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 39
Instalacja Romet Chart
Ostatni post: wkzarci
Wczoraj 00:53:33
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 569
Ogar 200 88r. Mandaryna
Ostatni post: romek
27-03-2024 23:56:47
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 276
205A
Ostatni post: romek
27-03-2024 21:16:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 98
Replika Prototypu Romet M...
Ostatni post: romek
27-03-2024 21:12:06
» Odpowiedzi: 112
» Wyświetleń: 52102
Renowacja obręczy - jak l...
Ostatni post: romek
27-03-2024 21:09:57
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 114

Reklama