Uwaga! Od dnia 22.04 posty napisane w powitalni nie są wliczane w liczbę postów użytkowników.

Zapraszamy na naszego fanpage'a - facebook.com/ChlopcyRometowcy Wink

Jesteś nowy na forum? - Zapraszamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Romet kola
Autor Wiadomość
LukaszzT1 Offline
Komarzysta :F
*


Liczba postów: 2,051
Imię: Łukasz
Skąd: Lubzina (RRS)
Pojazd: Inny
Post: #1
Romet kola
Siema mam pytanko jak bym sciagnol wszystkie szprychy w romecie i zalozyl nowe to da sie wycentrowac kolo zeby bylo proste??? bo zapytalem sie taty i on mowi ze nie da sie wycentrowac kol jak sciagne

Romet 50-T1 1980r(Sprzedany)
Romet 50-T1 1981r (Sprzedany)
Romet ogar 200 1988r(Sprzedany)
Cezet 175 487.0 1988r(Sprzedana)
Simson Sr50 1987r
02-03-2012 21:16:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Dabek333 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,272
Imię: Paweł
Skąd: Szczawin/Nowe Miasto
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Romet kola
Musisz oddac do zakładu lub sam wycentrowac kluczykiem takim fajnymSmile

100 post-15.06.2011 18.28
200 post -28.07.2011 12.12
300 post-22.09.2011 16.57
400 post-21.12.2011 17.13
500 post-05.02.2012 21.11
600 post 14.03.2012 14.53
700 post 27.04.2012 14.25
800 post 18.06.2012 13.53
900 post 21.08.2012 14.04
1000 post 15.11.2012 15.19
Zbieranie na skutera
10zł/400zł




Jezeli pomogłem daj "Pomógł"
02-03-2012 21:23:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
MrF4k Offline
Daaaawwccaa
Moderatorzy


Liczba postów: 4,834
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola / Stąporków
Pojazd: Romet Chart
Post: #3
RE: Romet kola
da sie wycentrować ale trzeba to umieć a to proste nie jest ale jak chcesz wymienić szprychy to mozesz przecież po jednej zmieniać jedną zdejmujesz jedną wkładasz i skręcasz itd i nie powinno sie przestawić

Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski

(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a):  Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
02-03-2012 21:23:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
LukaszzT1 Offline
Komarzysta :F
*


Liczba postów: 2,051
Imię: Łukasz
Skąd: Lubzina (RRS)
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Romet kola
no wiem tylko ja bym chcial wychromowac jak bedzie kasa i wtedy musze wszystkie sciagnac zeb dac obrecze do chromowania

Romet 50-T1 1980r(Sprzedany)
Romet 50-T1 1981r (Sprzedany)
Romet ogar 200 1988r(Sprzedany)
Cezet 175 487.0 1988r(Sprzedana)
Simson Sr50 1987r
02-03-2012 21:29:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
szkp Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 348
Imię: Krzysiek
Skąd: Grodzisk Maz.
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Romet kola
Jeżeli obręcz nie jest pokrzywiona to oczywiście że się da. Wymaga to tylko trochę wprawy i cierpliwości.
02-03-2012 21:30:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
LukaszzT1 Offline
Komarzysta :F
*


Liczba postów: 2,051
Imię: Łukasz
Skąd: Lubzina (RRS)
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Romet kola
no wlanie w tymk sek ze moze byc krzywa i moze byc tak ze trzeba bedzie kupic nowe kolo a w tedy lipa i to strasznaSad a te kola maja 31 lat wiec watpie zeby byly proste

Romet 50-T1 1980r(Sprzedany)
Romet 50-T1 1981r (Sprzedany)
Romet ogar 200 1988r(Sprzedany)
Cezet 175 487.0 1988r(Sprzedana)
Simson Sr50 1987r
02-03-2012 21:39:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
szkp Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 348
Imię: Krzysiek
Skąd: Grodzisk Maz.
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: Romet kola
Idealnie proste nie muszą być. Chodzi po prostu o to żeby obręcz nie była gdzieś wgnieciona, czy zósemkowana- delikatnie krzywą da się naciągnąć szprychami.
02-03-2012 22:30:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
LukaszzT1 Offline
Komarzysta :F
*


Liczba postów: 2,051
Imię: Łukasz
Skąd: Lubzina (RRS)
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Romet kola
aha a jak sie daje do chromowania to kola to mozna dac zeby byly cale z bebnami do chromowania i tylko zeby wychromowali obrecze?? bo potem bym sobie po jednej sprysze wymienilBig Grin

Romet 50-T1 1980r(Sprzedany)
Romet 50-T1 1981r (Sprzedany)
Romet ogar 200 1988r(Sprzedany)
Cezet 175 487.0 1988r(Sprzedana)
Simson Sr50 1987r
03-03-2012 16:25:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Nawigacja

Romet miesiąca
Kwiecień - Jakub

Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
simson s51 by kliczko +cz...
Ostatni post: Latos
Dzisiaj 02:48:45
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 515
Wymarzony sprzęt- czyli o...
Ostatni post: Latos
Dzisiaj 02:37:10
» Odpowiedzi: 1290
» Wyświetleń: 126407
Romet Ogar 202 4T
Ostatni post: KubaBDG
Dzisiaj 02:33:49
» Odpowiedzi: 25
» Wyświetleń: 1262
Dwa kółka do pyrkania.
Ostatni post: Latos
Dzisiaj 02:33:44
» Odpowiedzi: 204
» Wyświetleń: 3093
OSCA
Ostatni post: Zweitakter
Dzisiaj 02:30:44
» Odpowiedzi: 65
» Wyświetleń: 2899
Romet Kate .
Ostatni post: KubaBDG
Dzisiaj 02:21:05
» Odpowiedzi: 242
» Wyświetleń: 8883
Kaniloxowy Romet Chart
Ostatni post: Latos
Dzisiaj 02:20:46
» Odpowiedzi: 663
» Wyświetleń: 29374
Derbi Senda XTreme SM The...
Ostatni post: kubu355
Dzisiaj 02:20:06
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 141
Łosiek baj DominiX :D
Ostatni post: KubaBDG
Dzisiaj 02:19:12
» Odpowiedzi: 184
» Wyświetleń: 2695
Kupię Rometa Pony(motoryn...
Ostatni post: jagon
Dzisiaj 02:15:07
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 451
Wigry 2 1975 Taty Ignasia
Ostatni post: Latos
Dzisiaj 02:14:03
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 597
Co kupiliście dzisiaj do ...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 02:05:47
» Odpowiedzi: 368
» Wyświetleń: 17215
dysze do chinczyka 125ccm
Ostatni post: Latos
Dzisiaj 02:05:44
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 60
Lampę Romet
Ostatni post: Piotrek_j
Dzisiaj 02:03:46
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 7
Pytania i odpowiedzi ( za...
Ostatni post: Latos
Dzisiaj 01:59:14
» Odpowiedzi: 665
» Wyświetleń: 7744

Reklama