Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Tuning ogarka, wielokanałowiec itp
Autor Wiadomość
KamilOGAR200 Offline
RIDER
*


Liczba postów: 46
Imię: Kamil
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
Tuning ogarka, wielokanałowiec itp
Witam! Planuje tuning ogarka, najpierw zacząć chciałem od cylindra, tzn myślałem nad wielokanałowcem, nie widziałem żeby gdzieś można było takowe dostać więc chyba będę zmuszony sam dorobić sobie kanały, jakąś mapke tam znalazłem 50/4 więc jest okej, ale potrzebuje waszej pomocy jak wywiercić w samym cylindrze płuki bo w tulei to najmniejszy problem, to po pierwsze, po drugie szukam (pewnie nadaremno Big Grin) tej czeskiej głowicy od 70, tej okrągłej, najlepiej całego zestawu, membrana, cylek, tłok głowica, wie ktoś gdzie można to dostać? a po trzecie skąd wziąć króciec do gaźnika? Tongue
z Góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!
28-07-2015 00:11:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #2
RE: Tuning ogarka, wielokanałowiec itp
Czeskiej głowicy do 70?? Cały zestaw z membraną?
Nie mam zielonego pojęcia o czym mówisz.
28-07-2015 00:19:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mysiu Offline
"Za mną tylko kurz.."
*


Liczba postów: 788
Imię: Kamil
Skąd: Mikołów, Katowice
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #3
RE: Tuning ogarka, wielokanałowiec itp
Naoglądał sie czeskich tunerów jawek i o tym mówi. Gotowca nie dostaniesz, zleć to jakiemuś forumowemu fachowcowi.
28-07-2015 02:11:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,458
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #4
RE: Tuning ogarka, wielokanałowiec itp
Jawa to nie simson.
A co w czechach robią, to już inna sprawa.

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
28-07-2015 10:38:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Ziomek Edek Offline
Inspektor rowów przydrożnych
*


Liczba postów: 207
Imię: Łukasz
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Tuning ogarka, wielokanałowiec itp
Chłopie odpuść sobie te czeskie zestawy. Ten silnik bez tuningu jest dość ,,humorzasty". Zacznij od spasowania karterów z kanałami w cylindrze i tłoka z cylindrem, poszerz okno wydechowe o 0,5mm na stronę, podetnij tłok od strony kanału ssącego o 1mm i splanuj głowicę (co do łatwych nie nalęży, bo głowica ma kołnierz uszczelniający, który również trzeba spiłować). Nie polecam podnoszenia okna wydechowego w jawce, która fabrycznie posiada źle dobrane przełożenia (dłuuuugie biegi). Wykonaj najpierw te zabiegi i zastanów się co chcesz osiągnąć. Powodzenia Smile.
29-07-2015 23:24:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 355
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Tuning ogarka, wielokanałowiec itp

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-07-2015 20:54:28 przez Conqeror.)
30-07-2015 20:53:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 21:47:28
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 242
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 18:17:17
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1455
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: mateuszf
Dzisiaj 17:37:11
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 210
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
Dzisiaj 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 38
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1459
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1649
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 547
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10700
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 645
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 153
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 188
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16347
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Wczoraj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 158
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 239
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1115

Reklama