Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ogar 205] Mam go dość
Autor Wiadomość
lincoln_88 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #1
Mam go dość
Witam. Rok temu nabyłem ogara w częściach do remontu. Brat dostał go po dziadku, ale ujeździł go tak, jak by miał on ze 30 właścicieli. W sam remont silnika wsadziłem 300 zł, kupiłem 2 dodatkowe ogary, aby stworzyć perełkę. Wszystko szło dobrze, ale po wsadzeniu silnika do ramy stała się katastrofa (w imadle odpalił za pierwszym razem po złożeniu). Tylko dziś spędziłem w garażu 7 godzin na robocie przy nim i żadnego efektu, nie wspominając regulacji z wcześniejszych dni. Z tego co wiem, gaźnik jest chiński, ale nowy i wiem, że ogar na nim działał. W zapłonie nowy przerywacz i kondensator. No nie ma ch*ja, żeby on nie chodził, a on tak: jak go odpaliłem to strzelał z gaźnika. No to ustawianie zapłonu. Po 3 godzinach zmieniłem świecie i cud - ogar odpalił. Radość nie trwałą długo, bo jak się zagrzał to przestał chodzić. Więc znowu zmiana świecy i 5 minut radości. I tak wychodziło na to, że zawarczał na świecy i gasł (mam ich ze 20; każda sprawna). I teraz nie gaśnie itd, ale gaźnik prócz na regulację obrotów na nic nie reaguje, ogar nie wkręca się na obory jak powinien i nie osiąga maksymalnych. Po zaklejeniu dopływu powietrza w 70% to wtedy coś chodził, ale nadal nie tak jak powinien. Jak ruszam z 1 to jak bym miał 2 osoby na pace i ruszał z 2. Nie ma siły w ogóle jechać nie wspominając o braku wysokich obrotów. W skrócie. Po podmianie świecy chwilę pochodzi. Doszedłem do takiego miejsca, gdzie nie ma w ogóle siły jechać i się nie wkręca, pomijając to, że także się potrafi zadławić. Nie strzela z gaźnika. Z tłumika wylatuje olej jak by silnikowy jak by podbierał, ale to dziwne, bo wszystko jest złożone prawidłowo.
16-05-2014 22:11:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
ananas Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,076
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Mam go dość
jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to leci tyle paliwa ile powinno? Próbowałeś zmieniać dawkę paliwa na iglicy?
16-05-2014 22:20:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
lincoln_88 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #3
RE: Mam go dość
na nic w gaźniku nie reaguje prócz regulacji obrotów, ale to też dziwne, bo schodzi powoli z obrotó jak wykręcam śrubkę, a nagle ćwierć obrotu i gaśnie
16-05-2014 22:23:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
misiek7991 Offline
Rometowiec
*


Liczba postów: 143
Imię: Michał
Skąd: Poznań
Pojazd: Romet Pony
Post: #4
RE: Mam go dość
Jak wylatuje olej z wydechu to na pewno źle założone uszczelki lub jakiś simering. Nie ma innej możliwości.

Jest:
Romet Pony 50-M-2 przedlift 1981' Wink
Honda Prelude IV gen. 1992'
był:
Romet Chart 1989'
16-05-2014 22:24:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Latos Offline
Sezon trwa cały rok
*


Liczba postów: 2,015
Imię: Kacper
Skąd: Byszewo (CBY)
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Mam go dość
Może kompresja jest zła

Zajrzyj do mojego zippa Smile

Mój BikePics
16-05-2014 22:37:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafik7332 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 172
Imię: Rafał
Skąd: Dukla
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #6
RE: Mam go dość
Zmien gaznik ja też miałem chiński to teraz leży w złomie wziołem z niego dyszki pływak i igielkę od ustawienia mieszanki
16-05-2014 22:37:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
lincoln_88 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #7
RE: Mam go dość
kompresja jest bardzo dobra. nowy tłok, pierścienie, cylinder 90% rzeczy z epoki. jak pisałem w sam silnik wsadziłem 300 zł+, a tyle to kosztuje drugi w stanie "igiełka", ale zależało mi na oryginalnych numerach silnika. oryginalny gaźnik co był to jeździł na nim ten dziadek i podobno się nie nadawał do użytku. co do oleju to nie to, że się leje, ale kapie (jak by za dużo było oleju w benzynie). ale też co dziwne. w poniedziałek podszedłem i go odpaliłem na strzała. wkręcał się BDB wsiadłem i przejechałem się, ale tylko na 1, bo nie miał mocy na 2 biegu. po zrobieniu 300 m mi przygasał aż go zadławiłem. o tyle było przed moim grzebanie. poniżej podam link do filmu z mojego profilu na fejsie, gdzie jest pokazane jak chodził dzień przed tym co się stało. https://www.facebook.com/photo.php?v=398851976920301
16-05-2014 22:48:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #8
RE: Mam go dość
Z czego masz uszczelki? Objawy są takie jakby coś było nieszczelne.
16-05-2014 22:49:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
lincoln_88 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #9
RE: Mam go dość
z hurtowni niedaleko mnie. ale też jak na filmie widać wszystko chodziło. jeździłem nawet po za tym w motorynce kiedyś miałem podobnie, ale tam miałem zardzewiały przerywacz. pragnę również zaznaczyć, że nagle od tak się nic nie rozszczelni tylko będzie stopniowo. no i też jak pisałem nie wkręca się na obroty, a nie chodzi co 5 raz i się wkręca
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-05-2014 22:56:41 przez lincoln_88.)
16-05-2014 22:54:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:41:22
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 1410
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1427
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1638
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 544
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10667
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 609
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 139
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 180
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16324
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Wczoraj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 147
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
23-04-2024 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 222
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 221
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
22-04-2024 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 188
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1108
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 157

Reklama