Uwaga! Od dnia 22.04 posty napisane w powitalni nie są wliczane w liczbę postów użytkowników.

Nowość! Ruszamy z nowym Forumowym Garażem! - Sprawdź tutaj!!!.

Zapraszamy na naszego fanpage'a - facebook.com/ChlopcyRometowcy Wink

Jesteś nowy na forum? - Zapraszamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ogar 200] ogar 200 nie ma mocy
Autor Wiadomość
19ElectroBDG46 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 174
Imię: Mateusz
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
[Ogar 200] ogar 200 nie ma mocy
co to moze byc ze jak odpale ogara normalnie wkreca sie na obroty i jak wrzuce 1 to jedzie a jak wrzuce 2 to juz slabie?? dodam ze filtr powietrza zostal juz wymieniony i silnik mial robiony remont dzieki pozdrawiam ;]

Kupujcie ;D!!!!!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2012 02:04:17 przez Tomasso94.)
08-12-2011 16:58:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Barto5050 Offline
Współczesny Romeciarz :F
*


Liczba postów: 1,005
Imię: Bartek
Skąd: Turze Pole (RBR)
Pojazd: Romet Chart

Forumowy Garaż: 2
Post: #2
RE: ogar 200 nie ma mocy
może trzeba od nowa go wyregulowac, bo gaźnik może byc ustawiony na brudny filtr ?

One mają Duszę, a nie plastiki Wink
08-12-2011 17:15:29
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Niedźwiedź Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 191
Imię: Damian
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #3
RE: ogar 200 nie ma mocy
a może nie rozwijasz odpowiedniej prędkości żeby wrzucić 2 za szybko może ją wpinasz albo przeczyść przedmuchaj dokładnie cały gaźnik
08-12-2011 17:24:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
MrF4k Offline
Daaaawwccaa
Moderatorzy


Liczba postów: 4,829
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola / Stąporków
Pojazd: Romet Chart
Post: #4
RE: ogar 200 nie ma mocy
kompresja moze spieprzać sprawdz uszczelki lub simer

Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski

(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a):  Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-12-2011 17:34:54 przez MrF4k.)
08-12-2011 17:33:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Dabek333 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,272
Imię: Paweł
Skąd: Szczawin/Nowe Miasto
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: ogar 200 nie ma mocy
Regulacja komprecha ucieka lub cos z filtrem

100 post-15.06.2011 18.28
200 post -28.07.2011 12.12
300 post-22.09.2011 16.57
400 post-21.12.2011 17.13
500 post-05.02.2012 21.11
600 post 14.03.2012 14.53
700 post 27.04.2012 14.25
800 post 18.06.2012 13.53
900 post 21.08.2012 14.04
1000 post 15.11.2012 15.19
Zbieranie na skutera
10zł/400zł




Jezeli pomogłem daj "Pomógł"
08-12-2011 17:44:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
STRAŻNIK Offline
Strażnik Forum :D
*


Liczba postów: 641
Imię: Grzegorz
Skąd: Czachów- zachodniopomorskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #6
RE: ogar 200 nie ma mocy
jeśli robiłeś remont silnika to może być tego przyczyna
bo jak ja zmieniałem tłok, pierścienie to u mnie w ogarze 200 też miał z początku muła a jak się dotarły to gites jest i ma nawet sporo mocy Big Grin

Pamiętaj młody Romeciarzu
żeby jeździć w polskim orzeszku a nie w chińskim łamaczu czaszki :F
_________________________________________________________________




NOWINKI:

Remont ukończony!!!!
zostało kilka pierdołków takich jak naklejkiBig Grin
08-12-2011 19:25:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
patrykx0999 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 61
Imię: Patryk
Skąd: Łukowice
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #7
RE: ogar 200 nie ma mocy
a wał nie ma luzów ?
08-12-2011 19:26:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Barto5050 Offline
Współczesny Romeciarz :F
*


Liczba postów: 1,005
Imię: Bartek
Skąd: Turze Pole (RBR)
Pojazd: Romet Chart

Forumowy Garaż: 2
Post: #8
RE: ogar 200 nie ma mocy
a może skrzynie źle złożyłeś, bo coś tam słyszałem, ze często się to zdarza i pierwszy bieg jest szybki a inne długie

One mają Duszę, a nie plastiki Wink
08-12-2011 19:33:18
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
19ElectroBDG46 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 174
Imię: Mateusz
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #9
RE: ogar 200 nie ma mocy
no ale on dobrze jezdzil do puki mi sie filtr nie zapchal moze trzeba go na nowa wyregulowac pod czysty filtr? a moze byc to wina zaplonu?

Kupujcie ;D!!!!!
08-12-2011 20:13:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Niedźwiedź Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 191
Imię: Damian
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #10
RE: ogar 200 nie ma mocy
mówię przedmuchaj przeczyść cały gaźnik i wyreguluj odnowa Smile i napisz czy pomogło czy nie albo rzeczywiście weź sprawdź kompresje Smile
08-12-2011 21:07:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kilerek11 Offline
Banned


Liczba postów: 36
Imię: Adrian
Skąd: szczecinek
Pojazd: Romet Kadet
Post: #11
RE: ogar 200 nie ma mocy
Moim zdaniem jest to swieca lub słaba kompresja.
08-12-2011 22:52:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
19ElectroBDG46 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 174
Imię: Mateusz
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #12
RE: ogar 200 nie ma mocy
nie sprawdzalem swiecy bo nie mam innej ;DD a jak moge sprawdzic kompresje?

Kupujcie ;D!!!!!
08-12-2011 23:48:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
MrF4k Offline
Daaaawwccaa
Moderatorzy


Liczba postów: 4,829
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola / Stąporków
Pojazd: Romet Chart
Post: #13
RE: ogar 200 nie ma mocy
przykładając palca do tej dziury w głowicy gdzie sie świece przykręca jak bedzie czuć że wciąga powietrze lub wypycha to jest komprecha Smile można też sprawdzić urządzeniem wkręca sie tam gdzie świece ale zapomniałem jak sie to nazywa

Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski

(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a):  Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
08-12-2011 23:55:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
19ElectroBDG46 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 174
Imię: Mateusz
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #14
RE: ogar 200 nie ma mocy
nanometr jak sie nie myle ale ja takiego czegos nie mam jutro pojde i sprawdze to z palcem ;D jak przytkne to wtedy mam go kopnac tak?

Kupujcie ;D!!!!!
09-12-2011 00:11:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
MrF4k Offline
Daaaawwccaa
Moderatorzy


Liczba postów: 4,829
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola / Stąporków
Pojazd: Romet Chart
Post: #15
RE: ogar 200 nie ma mocy
tak i wtedy zobaczysz czy wypycha i wciąga powietrze

Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski

(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a):  Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
09-12-2011 00:42:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Nawigacja

Romet miesiąca
Lipiec - Władek

Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet Chart 210 1989' Pom...
Ostatni post: Pompek
Dzisiaj 17:19:11
» Odpowiedzi: 705
» Wyświetleń: 30237
Wypatrzone na Allegro, Ol...
Ostatni post: DaFiX
Dzisiaj 17:08:56
» Odpowiedzi: 2682
» Wyświetleń: 126014
Jaki kolor wybrać na malo...
Ostatni post: matias-90
Dzisiaj 17:00:13
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 36
Kupno samochodu
Ostatni post: Lagoon
Dzisiaj 16:58:56
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 101
Kupno 125 / Motorower
Ostatni post: wojciech.pvb
Dzisiaj 16:57:53
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 41
motorynka PONY-50-M-2 ,85...
Ostatni post: didek01
Dzisiaj 16:15:33
» Odpowiedzi: 42
» Wyświetleń: 1808
Wiejski tjuning
Ostatni post: JGNZM
Dzisiaj 15:50:12
» Odpowiedzi: 1618
» Wyświetleń: 195087
Polecamy naszych kontrahe...
Ostatni post: JGNZM
Dzisiaj 15:28:09
» Odpowiedzi: 60
» Wyświetleń: 2992
Romet Chart 210 by Barto5...
Ostatni post: JGNZM
Dzisiaj 15:17:24
» Odpowiedzi: 261
» Wyświetleń: 11782
NOWOŚĆ! Romet Ogar 202!
Ostatni post: wojciech.pvb
Dzisiaj 14:03:36
» Odpowiedzi: 301
» Wyświetleń: 37319
Przerywa
Ostatni post: Dafcio
Dzisiaj 14:01:21
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 66
Opel Astra II by Tomasso9...
Ostatni post: Lagoon
Dzisiaj 13:07:13
» Odpowiedzi: 137
» Wyświetleń: 4807
Czy tak mozna bez przerób...
Ostatni post: Gregos
Dzisiaj 12:09:07
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 177
Romet Special Reynolds 53...
Ostatni post: Crimson Ghost
Dzisiaj 12:03:09
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 269
Schwalba Kaniloxa
Ostatni post: kanilox
Dzisiaj 11:13:26
» Odpowiedzi: 68
» Wyświetleń: 2433

Reklama