Siema, oto mój Romet Chart 210 z 1988 roku nabyłem go w kwietniu 2013 roku
Ma zaliczoną bezawaryjną trasę Garwolin - Warszawa - Pilawa (w sumie będzie około 160-170 km w jeden dzień miesiąc od zarejestrowania)
Instalacja:
- 6V (cewka butelkowa, cewka zasilająca, cewka wyzwalająca, klakson)
- 12V (kierunki, cewki ładowania i świetlne, akumulator)
(instalacja robiona przez byłego właściciela)
Lakier: oryginalny, podrapany (zaliczył około 5-6 gleb, dlatego musiałem chwilowo pomalować tłumik pędzlem żeby nie odstraszał)
Silnik: po remoncie (wymiana wału korbowego, tłoka, pierścieni i łożysk na wale KOYO)
No wreszcie założyłeś temat
Ps.
Tłumik i tak odstrasza
Kolejne marzenie... MZ ETZ 150 Muszę ją mieć.!
100 post 10.03.2013r 21:37
200 post 07.04.2013r 20:48
300 post 11.06.2013r 21:03
400 post 20.08.2013r 17:03
500 post 02.12.2013r 14:47
600 post 05.03.2014r 18:25
Jeśli pomogłem kliknij "POMÓGŁ". Pomagajmy sobie wzajemnie.
Ładny naprawde, zachowany w orginale ale widać że nie miał łatwego życia, dobrze że błotniki nie połamane po tych glebach
Szkoda mi go troche ale chyba źle z nim nie jest skoro jeździ
(03-08-2013 23:49:55)simon1998 napisał(a): No wreszcie założyłeś temat
Ps.
Tłumik i tak odstrasza
To niech odstrasza, przynajmniej rdzy nie będzie bo był taki lakier zdarty że goła blacha była (gość z Mogilna zaliczył glebę, on został a Chart rysował tłumikiem po asfalcie około 20-30m)
Widze ze grono Chartkorowców sie nam powiększa. Chart naprawde fajny , dosyć dobrze zachowany w oryginalne ale odświeżenie by mu sie przydało
Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski
(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a): Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
Nie prawda. Cewka butelkowa - owszem jest na 6V, ale zasilająca to już pracuje w granicach 200-300V, a wyzwalająca - kilka V (1 do 5V bodajże). Warto to wiedzieć
Charcina dość dobrze utrzymana ale jest troche pracy kosmetycznej nad nim
Silnik jak dobrze wyremontowany i gniazda łożysk nie wyjechane to sporo km nabije
Nie prawda. Cewka butelkowa - owszem jest na 6V, ale zasilająca to już pracuje w granicach 200-300V, a wyzwalająca - kilka V (1 do 5V bodajże). Warto to wiedzieć
Charcik całkiem ok
wiem że napięcie w zasilającej jest większe ale mi chodziło że cewka wyzwalająca i i zasilająca są oryginalne
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-08-2013 00:00:26 przez Kotaral.)
No koła to jego największy "-" ale myślę że w tym roku mu zafunduję chromowanie lub nowe obręcze
Zapomniałem dodać, że Chart ma swój własny Fanpage na Facebooku
Serdecznie zapraszam na fanpage Romet Chart by Kubik https://www.facebook.com/ChartbyKubik
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.