Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Nieuwaga brata... - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21)
+--- Wątek: Nieuwaga brata... (/showthread.php?tid=5151)



Nieuwaga brata... - HrapryZ - 05-06-2012 16:19:18

Tak więc , brat przez nieuwagę i bezmyślność kopną w dźwignie zmiany biegów myśląc że to kopniak ... Czy te tryby czy jakoś tak , mogły ulec zniszczeniu bądź coś w tym stylu ? Czy może po prostu dzwignia przeskoczyła i te trybiki wypadły w skutek uderzenia ?
Jestem zielony w tego typu sprawach , ale coś tam umiem bo tato jest mechanikiem i też miał nie jeden motór. Pomóżcie !! : )


RE: Nieuwaga brata... - Dabek333 - 05-06-2012 16:29:36

A coś się zablokowało czy coś bo raczej nic się nie powinno stac????


RE: Nieuwaga brata... - arasszymaras - 05-06-2012 16:34:20

A da się jeździć ? Jeśli nic się nie zablokowało i wszystko działa to możesz spokojnie jeździć dalej.


RE: Nieuwaga brata... - nie_mientki - 05-06-2012 16:35:44

Jeśli mocno kopnął to mógł się frez ukruszyć albo automat rozpaść. Trudno powiedzieć czy coś więcej. A teraz biegi chodzą dobrze?


RE: Nieuwaga brata... - wasili11 - 05-06-2012 16:42:12

Ja miałem podobnie. Za mocno wbiłem bieg i nie mogłem go wybić. Odblokowałem go po przez pchanie motoru z wciśniętym sprzęgłem i ciągnąc dźwignię zmiany biegów do góry aż przeskoczyło Smile. Okazało się też że jest znikoma ilość oleju w skrzyni.


RE: Nieuwaga brata... - HrapryZ - 05-06-2012 22:35:57

Właśnie sam nie wiem czy to działa czy nie działa , aktualnie jestem w domu w mieście i nie mam jak sprawdzić ,bo szatan stoi na wsi , właściwie nie mój tylko mojego dobrego kolegi ,ale brat popsuł , a to że on jeszcze głupszy i nieogranięty to ja muszę to naprawić , honor mi nei pozwala tego tak zostawić Smile . To działa na zasadzie kuleczki takiej jakby ? \ . / \ / \ /